Nyt sitä aurinkovoidetta ja äkkiä!
Älkää uskoko rokote ja lääkevastaisten hihhulien salaliittoteorioita aurinkovoiteista, vaan käyttäkää järkeänne!
Kaksostutkimus osoittaa hyvin selvästi, mitä käy, kun oleilee auringossa liikaa, eikä suojaudu säteilyltä. Poikkeuksetta se aurinkovoidetta käyttänyt ja muutenkin auringolta suojautunut kaksonen näyttää aina vähintään 20v nuoremmalta!
Eikä pelkästään näytä, vaan iho on nuorempi ja terveempi. Aurinkovoidetta käyttämättömät, rusketuksen rakastajat sairastuvat syöpään ja vanhenevat ennen aikojaan, jos vielä tupakoit/vapetat, niin tilanne pahenee entisestään.
Olen itse yli 40 vuotias ja minua luullaan aina vähintään 15 v ikäistäni nuoremmaksi.
En polta tupakkaa ja käytän myös aurinkovoidetta ympäri vuoden.
Yleisin asia, jonka ihosyöpään sairastunut toteaa on, että "olisinpa tajunnut suojautua auringolta". Jälkeenpäin moni ihmettelee, että mikä siinä rusketuksessa niin kovasti viehätti.
Kommentit (2)
Muuten samaa mieltä, että kannattaa käyttää jotain itselle sopivaa aurinkosuojaa jos suorassa auringossa päivällä oleilee, mutta tämä kohta meni nyt aivan överiksi:
"Olen itse yli 40 vuotias ja minua luullaan aina vähintään 15 v ikäistäni nuoremmaksi."
:DDDDD
Järjen ääni. Kuuntele sitä.