Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkka lapsenhoidosta 3 pvä/vko

11.05.2007 |

Olen ottamassa ensi elokuusta alkaen tuttavani 8kk (nyt) vanhan pojan hoitoon kolmena arkipäivänä ma, ti, ke viikossa. Itse olen äitiyslomalla, oma tyttäreni on nyt 3kk ja olen kotona ainakin siihen saakka kun tyttö täyttää 2v. Hoitojärjestely kestäisi ensi kevääseen.

Kysyisinkin teiltä neuvoja/vinkkejä siitä miten paljon voin pyytää rahaa tästä hoitamisesta, työaika on 7-17? En ole koulutukseltani lastenhoitaja, kokemus perustuu ihan näihin viimeisiin kolmee kuukauteen. Lisäksi tarvitsisimme liikkumiseen kaksostenrattaat, sekä mahdollisesti auton istuimen. Onkohan tapana että nämä hankitaan yhteisesti vai ovatko nämä asiat aina sovittava tapauskohtaisesti ettei mitään " tapaa" varsinaisesti olekkaan.

Lukisin myös mielelläni vinkkejä kaikista käytännön asioista mitä minun tulisi ottaa huomioon ennenkuin hommaan ryhdyn.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksamme meidän " hoitajalle" saamamme kotihoidontuen käteenjäävänosan kokonaan + 250e eli yhteensä 660e. Meillä tosin hoidettavia kaksi, hoitopäivät just noi samat ma,ti,ke.

Meillä hoitomaksuun sisältyy kaikki muu, paitsi vaipat ja alle vuodenikäisen maidot. Rattaat löytyi meiltä joten sitä ei tarvinnut miettiä, mitäs jos ostaisit jotkut parin kympin kärryt että pääsette leikkarille ja takaisin, kun hoito loppuu niin saat niistä varmasti omasi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla