Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LH:n nousu mutta ei ovulaatiota?

29.09.2008 |

Testasin tässä kierrossa ovulaatiota kp 11 alkaen, ja ekat testit näytti selvää negaa, testiruutu oli tyhjä. Sitten 14-16 testiruudussa oli selkeä viiva, mutta kontrolliviiva oli kuitenkin jonkin verran paksumpi. Ja nyt (kp 17) oli taas erittäin haalea testiviiva - tarkoittaako tämä sitä, ettei ovulaatiota ollut LH-noususta huolimatta? :(

Mun kiertojen pituudella (lyhyydellä) testailu ois kai pitäny oikeaoppisesti aloittaa jo kp 9 ja ajattelinkin jo hetken että myöhästyin testailussa, mutta toisaalta jonkinlainen LH:n nousu kuitenkin tapahtui 14-16...

nimim. epätoivoinen..!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LH:n nousu ei välttämättä takaa, että ovulaatio tapahtuu. Välttämättä LH piikki ei ole tarpeeksi korkea irroittamaan munasolua (kokemusta on). Toisaalta aina ovulaatiotestit eivät näytä satavarmasti oikein. Itse en koskaan saanut ovulaatiotikkuun tasan yhtä vahvoja viivoja, mutta silti ovulaatio tapahtui, koska olen raskaana. Testailu kannatata tosiana aloittaa hyvissä ajoin mutta oman kehon kuuntelu on se varmin tapa bongata ovis. Itse ainakin tunsin kipua toisessa munasarjassa kun munasolu kypsyi.

ärrieri 15+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla