Fb Messenger pyytää asettamaan pin koodin, en uskalla laittaa sitä
Äsken kun kirjauduin faceen niin tuli ilmoitus, että minun pitäisi asettaa PIN koodi, että pääsen lukemaan viestihistorian jos kirjaudun uudella laitteella tai jotain sellaista. En uskaltanut vielä ainakaan laittaa mitään koodia ja sain klikattua sen ilmoituksen pois ruksista. Onko muille tullut tuo ilmoitus ja oletteko laittaneet sen koodin? Mitä jos ei laita koodia ollenkaan niin toimiiko Messenger silti normaalisti edelleen jatkossakin? Vähän ahdistaa koko juttu, kun en haluaisi mitään koodeja asentaa. Apua!
Kommentit (29)
Tosiaan tajusit ap, että tuo on yks nörttien keksimä turhake, jolla hidastetaan tavallisten ihmisten netinkäyttöä, mutta joku nörtti sai palkanlisän kehitystyöstään, ellei tuo ole jo tekoälyn metkuja.
Ok, oletko reagoinut siihen koodin asentamis pyyntöön eli oletko asettanut koodin vai klikannut sen ilmoituksen vain pois, kuten minäkin? Kysymys siis edelliselle kirjoittajalle 20/20
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Ok, oletko reagoinut siihen koodin asentamis pyyntöön eli oletko asettanut koodin vai klikannut sen ilmoituksen vain pois, kuten minäkin? Kysymys siis edelliselle kirjoittajalle 20/20
- Ap
No kuule, haist a sinä vitt u.
Minulle tuo pyyntö asettaa koodi on tullut vasta viime päivinä pari kertaa. En muista, että olisi aiemmin tullut. Ja kyllä noin yleisesti olen ihan täysipäinen, mutta kieltämättä huono näissä fb- asioissa.
- Ap
Ainakin tekoälyltä kysyttäessä tuli, että voin kirjautua uudella laitteella ja kirjoittaa uusia viestejä, mutta en näe vanhoja. Mutta jos ei edes halua säilyttää vanhoja viestejä niin ei kait tuossa mitään ongelmaa?
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tekoälyltä kysyttäessä tuli, että voin kirjautua uudella laitteella ja kirjoittaa uusia viestejä, mutta en näe vanhoja. Mutta jos ei edes halua säilyttää vanhoja viestejä niin ei kait tuossa mitään ongelmaa?
- Ap
Tiiätkö mikä hyvä juttu on autisteissa? Ne ei kysele turhia.
Oletkohan ihan täysivaltainen yhteiskunnan jäsen?
Tuo koodi on itselläni ollut käytössä jo monta kuukautta.