Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi kalja on liikaa ja tuhat liian vähän

Vierailija
05.05.2026 |

Näin se menee meillä alkoholisteilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että olen alkkis koska hoidan kuitenkin kaikki muuta työt ja kotityöt ja laskut aina ajoissa. Ostin 45 laatikkoa olutta ja lonkeroa Latviasta. Olen niistä 10 laatikkoa myynyt kaverille.

Vierailija
2/6 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se alkohlismin ongelma. 

Nesteet vaan virtaa läpi. 

Jos laittaisi kolikon sun navan kautta, sieltä valuisi nestettä. Oletko tätä miettinyt? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi että olen alkkis koska hoidan kuitenkin kaikki muuta työt ja kotityöt ja laskut aina ajoissa. Ostin 45 laatikkoa olutta ja lonkeroa Latviasta. Olen niistä 10 laatikkoa myynyt kaverille.

Kaveri määritteli alkoholistin niin, että alkoholisti ei ole omasta mielestään alkoholisti, vain muiden mielestä. 

Aika hyvä ja totta. 

Vierailija
4/6 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun oivallinen otsikko toi minulle mieleen että sinulla on halutessasi mahdollisuus parantua sairaudesta raittiuden asteelle.Sinä ymmärrät alkoholismin.

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
5/6 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Minäkin olen alkoholisti, 7kk selvinpäin. Tsemppiä sinulle. 

Vierailija
6/6 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ihme siinä on jos ei voi vain yhtä ottaa? Ihan kivaahan se on sosiaalisissa tilanteissa ottaa ruoan kanssa vähän viiniä tai kavereiden kanssa saunoessa yksi olut. Jos jättäydyt pois se vasta kertookin ongelmasta ja aiheutat muille ongelmia. Ei kukaan viitti ostaa sun vuoksi jotain vichyä eikä se ole muiden kodeissa sallittua tuoda sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän