Pihtaava mies
Ärsyttää, kun mies ei anna. Haluaisin joka päivä. Ei syty, vaikka istuisi naamalle. Argh
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla miehen aloitus.
Pihtaava mies taitaa olla taruolento. Tai sitten naisessa on isosti vikaa.
Hyvää seksiä haluaa aina vaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on. Miehen haluttomuus on naisen vika. Naisenkin haluttomuus on naisen vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pashanmarjat, mun exä pihtas mutta muut antoi ja ruinas sitten senki edestä että 24/7 olis saanu olla panemassa :) vika on nimenomaan kun alkaa seurustella, siks en enää lähe siihen hullujen show:hun. Ei se miehen kans onnistu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ISOSTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kun nainen pihtaa, kenessä on isosti vikaa silloin?
Jos rouva on ehdottanut, niin en ole koskaan kieltäytynyt, mutta. hän kyllä saattaa ehdottaa ja itse kieltäytyy kuitenkin , kun sattuukin tulemaan jotain muuta mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos rouva on ehdottanut, niin en ole koskaan kieltäytynyt, mutta. hän kyllä saattaa ehdottaa ja itse kieltäytyy kuitenkin , kun sattuukin tulemaan jotain muuta mieleen.
Onko jotakin sukua tälle Ameriikan pressalle?? Sielläkin puheet muuttuu aina, kun suunsa aukaisee.
Lerppakulli oli minullakin jota ei seksi enää kiinnostanut. Erosin 4 kymppisenä ja nyt isken baareista vain nuoria 20-30v kundeja. Munaa tulee ja pojat jaksaa panna useasti, en kadu eroani. Nimimerkki: Ei enää puutteesssa.
Vierailija kirjoitti:
Lerppakulli oli minullakin jota ei seksi enää kiinnostanut. Erosin 4 kymppisenä ja nyt isken baareista vain nuoria 20-30v kundeja. Munaa tulee ja pojat jaksaa panna useasti, en kadu eroani. Nimimerkki: Ei enää puutteesssa.
Hyvää horonpäivää sullekin!
Jos mies on pihi treffeillä,niin saa olla omassa rauhassa.