Voiko lihapullia tehä sikanaudasta?
Kommentit (15)
Voihan niitä kai tehdä, mutta en tekisi tai suosittelisi!
No voi yhden kerran, että tällaista pitää edes kysyä. Totta kai voi, ja itse asiassa sikanaudasta tulee parhaat pullat. Pelkkä nauta on liian rasvaton liha, sikanaudasta tulee mehevämmät pullat. Meillä on hirvenlihaa myös jauhelihana. Lisään aina pulliin, pihveihin ja murekkeeseen puolet possua, ja jos sitä ei saa kaupasta, sitten sikanautaa.
Voi olla yllätys mutta niitä voi tehdä vaikka kalkkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sit suosittele? Mitä tekisin kun mul on 50-50 nautasikaa?
Lihapulliin voi laittaa myös sieniä ja sipulia ilman, että kukaan rankaisee sinua siitä. Lihapullareseptejä on pilvin pimein ja voit valita niistä itseäsi miellyttävimmän.
Ei voi tehdä. Ne räjähtävät pannulla paistettaessa niin voimakkaasti että luultavasti koko keittiö tuhoutuu ja voit itse hyvinkin menehtyä
Vierailija kirjoitti:
No voi yhden kerran, että tällaista pitää edes kysyä. Totta kai voi, ja itse asiassa sikanaudasta tulee parhaat pullat. Pelkkä nauta on liian rasvaton liha, sikanaudasta tulee mehevämmät pullat. Meillä on hirvenlihaa myös jauhelihana. Lisään aina pulliin, pihveihin ja murekkeeseen puolet possua, ja jos sitä ei saa kaupasta, sitten sikanautaa.
Tosin mul on 9.5% kevyt nauta-sika...
Minä teen lihapullat aina sika - naudasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sit suosittele? Mitä tekisin kun mul on 50-50 nautasikaa?
Erottele se sika ja nauta.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen lihapullat aina sika - naudasta
Minä lihapullat nautasiasta ja murekkeen sikanaudasta. Jokainen tyylillään ja se on se juuri oikea.
Minusta ei voi