Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Etätyö ja ergonomia
04.05.2026 |
Sohvalla jalat ristissä kone sylissä eikä ole vaikeaa , toimistolla pitää olla sähköpöytä ja erinomaiset tuolit jne. muuten ei pysty näpyttelemään.
Kommentit (3)
Unohtui vielä että näytöt+näppiksen hommasi työnataja myös kotiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on kotonakin sähköpöytä, kunnon työtuoli, iso näyttö, hiiri ja näppis. Miksi pitäisi tinkiä ergonomiasta?
Alue: Aihe vapaa
Työantaja kustansi sähköpöydän kotiin kun etätyöt alkoi. Työtuolin joutui itse ostamaan, mutta oli onneksi ylimääräinen Martela valmiina.