Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin jo kaupassa.

Vierailija
04.05.2026 |

Toimeentulotuki tuli 70 euroa. Nyt voisikin 4 päivää makoilla kotona taas koska ei tässä nyt kauheasti jaksa tehdä mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva

Vierailija
2/10 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ruhtinaalliset tuet niin pärjää hyvin. Just täytin työnhauvelvollisuuteni hakemalla raksatöitä. Tarviis vaan olla työturvallisuuskortti eikä mulla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötkötellen uuteen viikkoon.

Vierailija
4/10 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muut kuolleet on kateellisia, kun aikoinaan pääset hautausmaalle. Olet pötköttelyn erikoisammattilainen.

Vierailija
5/10 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita tuloja saat?

Vierailija
6/10 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen kalaan huomenna. On jotain tekemistä. Bensa on vaan kallista nyt ettei voi kalaan mennä joka päivä eikä veneellä voi sen takia ajella. Muuten kävisin useammin kalassa. Yks kalareissu maksaa 4 euroa, sen verran menee bensaa veneellä.

Vierailija
7/10 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita tuloja saat?

Pumppaan kaikki mahdolliset tuet yhteiskunnalta.

Vierailija
8/10 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työmarkkinatukea mutta niistä meni vuokraan osa ja lääkärin laskuun 350 euroa. Ei jäänyt oikein pelivaraa joten satasella pitää pärjätä toukokuu. T: ap

Vierailija
9/10 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain työmarkkinatukea mutta niistä meni vuokraan osa ja lääkärin laskuun 350 euroa. Ei jäänyt oikein pelivaraa joten satasella pitää pärjätä toukokuu. T: ap

Ensivaaleissa tiedämme ketä emme äänestä. EI ÄÄNIÄ KOKOOMUKSELLE. Sairasta kuinka entisessä sivistysvaltiossa ihmisten pitää nähdä nälkää.

Vierailija
10/10 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen töissä koska oli suojaosuus. Ei voi enää tehdä pikkuhommiakaan. Mulla oli selkä kipee täs vähän aikaa sitten ja piti mennä lääkäriin joten siitä tuli lasku. Harmittaa ku selkää vaan alko satuu etten päässyt kunnolla edes sänkystä ylös. T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi