Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43v, ei vaimoa, ei lapsia, koko elämä pyörii työn ympärillä

Vierailija
04.05.2026 |

En ymmärrä miten jollain kolmekymppisillä on perheet, omakotitalot ym.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lapsen isä tuli isäksi 27-vuotiaana. Kyllähän lasten tekoon pitää alkaa valmistautua parikymppisenä jo. Eikö ole naista löytynyt vai mitä olet odotellut?

Vierailija
42/53 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43v, on vaimo ja lapsia, koko elämä pyörii työn ympärillä. On omakotitaloa, mökkiä, autoja. 

Ihan hirveää paskaa. Mieluummin lentäisi panosta toiseen 

Tajuathan että panosta toiseen lentäviä odottaa hyvin yksinäinen vanhuus?

Arvostaisit perhettäsi.

Toivon että vaimosi löytää oikean miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin työn. En jaksanut enää 40 vuotiaana.

Vierailija
44/53 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti samassa elämäntilanteessa, mutta kyllä minä ymmärrän miten muilla ihmisillä on perheet. Ei siinä ole minulle mitään epäselvää. 

Sitä minä sen sijaan en ymmärrä, miten minä onnistuin kusemaan omat asiani näin pahasti, että päädyin tähän pisteeseen.

M42

Vierailija
45/53 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v. lapsia kahden naisen kanssa. Tällaisessa 2.kerroksen poikamieskaksiossa asustelen, viikonloppuisänä ja viikot asiantuntijahommissa. Kerran vuodessa saan tinderistä puhuttua jonkun 20-30v. mimmin treffeille yhdeksi illaksi tai pariksi kuukadeksi.

Vierailija
46/53 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla vielä pieni mahdollisuus, jos lähdet tosimielellä liikkeelle etsimään kumppania ja olet valmis yrittämään lapsia heti, jos yhtään kolahtaa. Lapsettomia kohta 40 v täyttäviä naisia on kyllä. Todennäköisyys selvästi nuoremman naisen löytämiseen on hyvin pieni. Mutta joku 39-vuotias on realistinen. Kun löydät sellaisen, joka on kiva ja jolla on myös lisääntymisepätoivo, heti toimeen vain. Koska mitä sitten jos tuleekin joskus ero. Sait kuitenkin lapsia. Tai te molemmat saitte.

Vierailija
47/53 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta sinut pannaan pois töistä. Sitten olet yhteiskunnan oleskelija.

Vierailija
48/53 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42v. lapsia kahden naisen kanssa. Tällaisessa 2.kerroksen poikamieskaksiossa asustelen, viikonloppuisänä ja viikot asiantuntijahommissa. Kerran vuodessa saan tinderistä puhuttua jonkun 20-30v. mimmin treffeille yhdeksi illaksi tai pariksi kuukadeksi.

No sinä olet jo lisääntynyt, aika outo juttu olisi jos joku toinen nainen haluaisi lisääntyä tunnetun perheenrikkojan kanssa. Olen tällaisia keissejä vain pari nähnyt ja ne eivät koskaan pääty hyvin. Kannattaisi varmaan sinunkin vähän kasvaa ja hyväksyä kohtalo, että näitä mahdollisuuksia ei jaella liukuhihnalta.

Vierailija
49/53 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon kolmekymppinen nainen, ja tilanne vähän sama. En kyllä tiedä, haluanko edes perustaa perhettä. Tuntuu kaiken kuulemani ja lukemani perusteella, että on suuri todennäköisyys, että sen mukana tulisi enemmän kaikenlaista negatiivista kuin positiivista.

Lapset ovat ilo, mutta lainsäädäntö (huoltajuus), mies ja viranomaiset takaavat, että tuossa prosessissa ei ole naiselle enää mitään nautinnollista. Päin vastoin, se altistaa naisen ja lapset lähinnä jatkuvalle kyttäämiselle ja väkivallalle

Jenkeissä on liikkeitä, missä vanhemmat eivät suostu rekisteröimään lapsia ja itsejään näiden "vanhemmiksi", sillä se altistaa nämä juridiselle höykytykselle. Siihen tuo perustuu suomessakin. Luonnossa poikanen on nisäkkäillä emonsa, eikä ulkopuolisilla sörkkijöillä ole mitää mandaattia siihen, vaan tämä on kaikki lapsenryöstöä

Sama järjestelmä on kuitenkin käytössä suomessa. Laittaa miettimään aika vakavasti, kannattaako tuohon osallistua millään tasolla. Lapsill on kuitenkin teoriassa oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja ihmisarvoiseen elämään, mutta näillä sika tehokkaasti kyllä tuhotaan äitiys ja rsim. Se fyysinen koskemattomuus ei toteudu nykyisessä lääkärijärjestelmässä mitenkään. Lisäksi nämä tekevät koko ajan mielipidemittausta, olisiko aika kypsä sille, että lääkäri saisi suuremman juridisen vapauden lapsen fyysiseen kehoon, kuin vanhempi. Tällä hetkellä se onnistuu vain huostan kautta tai vanhempia manipuloimalla (esim. Räjähdysmäiset adhd-diagnoosit ja amfetamiinilääkitys lapsille). Joskin huostaakin tehdään. Mk-ultraa pukkaa

Tää on kauheeta, jos käytetään valtaa väärin. Vaikka olis jopa hyvät aikomukset siinä, niin voi mennä niin paljon pieleen.

Vierailija
50/53 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sinulla vielä pieni mahdollisuus, jos lähdet tosimielellä liikkeelle etsimään kumppania ja olet valmis yrittämään lapsia heti, jos yhtään kolahtaa. Lapsettomia kohta 40 v täyttäviä naisia on kyllä. Todennäköisyys selvästi nuoremman naisen löytämiseen on hyvin pieni. Mutta joku 39-vuotias on realistinen. Kun löydät sellaisen, joka on kiva ja jolla on myös lisääntymisepätoivo, heti toimeen vain. Koska mitä sitten jos tuleekin joskus ero. Sait kuitenkin lapsia. Tai te molemmat saitte.

Miksi ihmeessä pitäisi tehdä lapsi? Jos mies rakastaa naista aidosti niin ei yritä käyttää tämän kehoa oman siemenensä levittämiseen - tämä on itserakkautta ja misogyniaa, sillä se tuhoaa naisen kehoa. Sama juttu pätee spermoittamiseen ylipäätään. Oksua, että puhutte tällaisista invasiivisista järjestelyistä parisuhteina ja rakkauksina, se ei voisi kauempana sellaisesta olla. Pelkkää naisen kehon hyväksikäyttöä ja tuhoamista.

Vierailija
51/53 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43v, on vaimo ja lapsia, koko elämä pyörii työn ympärillä. On omakotitaloa, mökkiä, autoja. 

Ihan hirveää paskaa. Mieluummin lentäisi panosta toiseen 

Tajuathan että panosta toiseen lentäviä odottaa hyvin yksinäinen vanhuus?

Arvostaisit perhettäsi.

Toivon että vaimosi löytää oikean miehen.

Lapsiinkin voi olla huonot välit oman käytöksen takia tai lapset olla huonosti käyttäytyviä sitten itse. Mikään ei ole taattua.

Vierailija
52/53 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon kolmekymppinen nainen, ja tilanne vähän sama. En kyllä tiedä, haluanko edes perustaa perhettä. Tuntuu kaiken kuulemani ja lukemani perusteella, että on suuri todennäköisyys, että sen mukana tulisi enemmän kaikenlaista negatiivista kuin positiivista.

Lapset ovat ilo, mutta lainsäädäntö (huoltajuus), mies ja viranomaiset takaavat, että tuossa prosessissa ei ole naiselle enää mitään nautinnollista. Päin vastoin, se altistaa naisen ja lapset lähinnä jatkuvalle kyttäämiselle ja väkivallalle

Jenkeissä on liikkeitä, missä vanhemmat eivät suostu rekisteröimään lapsia ja itsejään näiden "vanhemmiksi", sillä se altistaa nämä juridiselle höykytykselle. Siihen tuo perustuu suomessakin. Luonnossa poikanen on nisäkkäillä emonsa, eikä ulkopuolisilla sörkkijöillä ole mitää mandaattia siihen, vaan tämä on kaikki lapsenryöstöä

Sama järjestelmä on kuitenkin käytössä suomessa. Laittaa miettimään aika vakavasti, kannattaako tuohon osallistua millään tasolla. Lapsill on kuitenkin teoriassa oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja ihmisarvoiseen elämään, mutta näillä sika tehokkaasti kyllä tuhotaan äitiys ja rsim. Se fyysinen koskemattomuus ei toteudu nykyisessä lääkärijärjestelmässä mitenkään. Lisäksi nämä tekevät koko ajan mielipidemittausta, olisiko aika kypsä sille, että lääkäri saisi suuremman juridisen vapauden lapsen fyysiseen kehoon, kuin vanhempi. Tällä hetkellä se onnistuu vain huostan kautta tai vanhempia manipuloimalla (esim. Räjähdysmäiset adhd-diagnoosit ja amfetamiinilääkitys lapsille). Joskin huostaakin tehdään. Mk-ultraa pukkaa

Tää on kauheeta, jos käytetään valtaa väärin. Vaikka olis jopa hyvät aikomukset siinä, niin voi mennä niin paljon pieleen.

Mitkä ihmeen hyvät aikomukset? Tehdä ihmiskokeita sellaisten lapsilla, jotka eivät ole varautuneet valtion kaappareiden toimintaan? Loukata heidän perusoikeuksiaan jotta heidät saadaan groomattua pharman asiakkaiksi heitä vauvasta asti - joskus jo kohdusta asti - pahoinpitelemällä? Halojata halloo

Vierailija
53/53 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYI mikä hyväksikäyttö ja PETOS

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi