Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajusteeton suihkusaippua tai käsisaiplua

Vierailija
04.05.2026 |

Lähteekö tämmöisellä hajusteettomalla aineella vartalosta hienhaju. Minä olen hajustettuja  käyttänyt ja lenkillä käyn päivittäin ja likaista työtä joskus teen ja hiki tulee. Kaikki ei tietenkään kestä hajustettuja aineita ja silloin hajusteeton on oltava.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta Lidlin tuotetta, osta Pirkan tuote.

Vierailija
2/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa tuli virhe ja tarkoitin, että käsisaippua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hajusteet niissä sun käyttämissä pesuaineissa ole se pesevä ainesosa. Eli ihan samalla tavalla hajusteeton pesuaine pesee kuin hajustettu, se hajustettu saattaa vain peittää pesun jälkeen vielä jäljelle jääneen hajun.

Käyttäisin siis itse mieluummin tästäkin syystä sitä hajusteetonta, tietääpä ainakin, milloin on riittävän puhdas. Ja jos hienhaju häiritsee, niin kaupoista löytyy antiperspiranttia, sitäkin saa jopa hajustamattomana. Se estää hienhajua, hajustetut deodorantit lähinnä taas jälleen peittävät sitä.

Vierailija
5/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat just käsisaippuan, miksi puhut hienhajusta?

Vierailija
6/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee ne kädetkin joskus pahalle, mutta lähteekö hajusteettomalla hajut pois.

Vierailija
7/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, sehän on saippua. 

Vierailija
8/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuan tarkoitus on pestä puhtaaksi ei se tuoksu

Vierailija
9/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuopa , vanha ja paras. 

Vierailija
10/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla kuin hajustetulla. Itse asiassa hajustamattomalla pestessä tiedät helpommin, milloin ne kädet ovat oikeasti puhtaat ja hajuttomat. Ne hajusteet kun saattavat peittää paskanhajun, jos jotain jäi kynsien alle.

Vierailija
11/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee kyllä. Tosin kakan haju tuntuu jäävän ainakin halvimmissa käsisaippuoissa käsiin. 

Vierailija
12/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hajuusteeton Marseille palasaippua. Sillä voi pestä kasvot, kädet ja koko kehon, paitsi hiukset.

Vierailija
13/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vuosikausia käyttänyt hajusteetonta käsisaippuaa ja hajusteetonta suihkusaippuaa. Olen äärettömän tarkkanenäinen ja haistan hajut liian selvästi, ihan sen takia minimoin kemikaalisia hajuja. Ja voin sanoa, että todellakin lähtee hienhajut ja pahat hajut pois hajusteettomilla tuotteilla. Itse ostan aina suomalaista Lactoline pesuainetta, myydään puolen litran isossa pullossa ja maksaa vain noin 2,5 euroa. Sillä voi pestä ihan kaiken, kädet, kasvot, hiukset, vartalon ja alapään. Tätä myydään S-kaupoissa, K-kaupoissa en ole nähnyt. 

Lacto Line pesuneste kuivalle ja herkälle iholle. Sopii koko keholle. Lacto Line on lievästi hapan, maitohappoa sisältävä, ihoa suojaava ja hoitava pesuneste: – usein toistuvaan pesuun – finnisen ihon puhdistukseen – intiimihygieniaan – vauvan kylvetykseen. Lacto Line sopii kasvojen, vartalon ja hiusten päivittäiseen pesuun. Se suojaa ja kosteuttaa ihoa. Iho pysyy pehmeänä ja vastustuskykyisenä ulkoisia ärsykkeitä vastaan. Se estää myös bakteerikasvua ja hajun muodostumista. pH 4,5

Vierailija
14/14 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan