Oletko jäänyt työpaikalla kiinni seksistä
Minulle kävi muutama vuosi sitten niin, että olimme naispuolisen työkaverin kanssa jääneet konttorille ylitöinä viimeistelemään erästä projektia joka piti olla seuraavaksi päiväksi valmis.
Olimme joskus aiemminkin seurustelleet jonkin aikaa, mutta tuolla hetkellä olimme molemmat tahoillamme parisuhteessa. Muistelimme siinä vanhoja seurustelu aikoja ja miten kävikään, että suutelin häntä ja hän tarrasti minua housujen etumuksesta kiinni ja puristeli kulliani. Minulla pamahti kulli rajusti seisomaan ja koska ajattelimme, että olemme firmassa kahdestaan, niin päätettiin vetäistä siinä kirjoituspöytää vasten pikaiset panot.
Hän veti hameen ylös selkänsä päälle ja pudotti pikkarit alas ja meni pöydän päälle rähmälleen, että paljas takapuoli oli sopivalla korkeudella, niin pääsen hyvin naimaan häntä seisaaltani takaapäin. Pudotin myös housuni nilkkoihin ja aloin kulli tanassa työnnellä sitä hänen pilluunsa juurta myöten, mutta en kerennyt montaakaan työntöä tehdä kun huoneen oveen koputettiin ja hetken kuluttua ovi avattiin. Tilanne oli karmea, mutta samalla koominen kun minä seisoin työkaverin takana kulli syvällä hänen pillussaan ja avonaisella ovella seisoi siivousfirman työntekijä joka oli tullut normaalille siivouskeikalleen.
Siivooja oli jo vanhempi naishenkilö ja hän seisoi hetken ovella kuin suolapatsas, mutta kun tokeni yllätyksestä, niin muina naisina pyysi anteeksi häiriötä ja sanoi, että menee siivoamaan ensin muita huoneita ja palaa myöhemmin uudelleen.
Kyllä se kiima siinä ensin vähän laantui, mutta kun todettiin, että kun oli jo jääty kiinni niin suoritetaan nainti loppuun ja niin myös tehtiin.
Muutama päivä siinä odoteltiin jännityksellä käskyä konttoripäällikön puheille, mutta asiasta ei koskaan kuulunut mitään joten siivooja oli pitänyt näkemänsä omana tietonaan eikä kertonut siitä eteenpäin.
Kommentit (7)
Mä oon monesti pannut töissä mutta onneksi ei ikinä kukaan yllättänyt.
Kerran kävi niin, että lähetin kiimaisen viestin vahingossa väärälle työkaverille. Pieni viaton kuittaus tästä tuli myöhemmin, mutta onneksi tyyppi osasi olla juonessa mukana.
Kiinni en ole jäänyt mutta kerran taksissa vedin pokaa viikseen, kun se jotenkin sanoi, että pitäisi saada stringien välistä
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävi niin, että lähetin kiimaisen viestin vahingossa väärälle työkaverille. Pieni viaton kuittaus tästä tuli myöhemmin, mutta onneksi tyyppi osasi olla juonessa mukana.
No kävikö väärä tyyppi tekemässä mitä pyydettiin?
Me mentiin miehen kaa hetken mielijohteesta vessaan panemaan (oli vielä työkaveri silloin). Olin just päässyt jakkupuvun hame vyötäröllä haarat levällään pöntön päälle (mies halusi aina naida kasvokkain) kun ovi kävi ja kaikista pahin kyylä koko talossa tulee sinne samaan unisexvessaan missä oli lukittavat kopit. Oli vaikee olla hiljaa ja hiljalleen noustiin (mies oli jo mun päällä muttei kulli vielä sisällä) ja luultiin että hän oli lähtenyt pois. Siellä sitten walk of shame ulos kopista ja se tyyppi nojaa pesualtaaseen murhaava ilme kasvoillaan. Onneksi mies oli niin johtavassa asemassa silloin että se jäi siihen. Ei kyl yritetty tota temppua enää uudestaan.
Miksi ihmeessä siivooja tuollaisesta laulelisi kenellekään?