Kyllä on äitienpäivälounailla hintaa
Jopa yli 50 euroa. Taidetaan syödä jotain ihan vain kotona.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Koen äitienpäivän todella syrjivänä, koska en voi saada lapsia.
Mielestäni ei ole syrjintää koska eihän kaikkien elämä voi olla samanlaista, varmaan olet monta äitienpäivää viettänyt kun oli oman äidin ja isoäidin äitienpäivä.
En haluaisi ulos syömään vaan haluaisin että mies ja lapset tekisivät vaikka brunssin itse.
En enää muista hintaa, mutta monta vuotta sitten oltiin äitienpäivälounaalla jossain hotellissa lähellä Vantaan lentokenttää.
Lounas oli ihan mahtava ja vielä mahtavampaa oli, että kaikille lapsille oli varattu huone, jossa oli kaikennäköistä tekemistä ja opiskelijoita vahtimassa heitä.
Oltaisiin varmaan maksettu tonni. Oli ihanaa istua ihan aikuisten kesken kaksi tuntia, syödä ja jutella.
Meillä oli silloin kolme alle 6-vuotiasta poikaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niiden sesonki, joten niillä on hintaa. On toki asiakkaan kannalta kallista, mutta eivät ne ateriat sille ravintoloitsijallekaan ole ilmaisia. Tuskin kukaan myisi mitään, jos ei saisi kulujaan katettua ja myös voittoa. Kannattaa perehtyä sen verran yrittämiseen, että ymmärtää mistä asiat koostuvat.
Harvalla on varaa näillä hinnoilla ravintolassa käydä. Firman piikkiin siellä usein käydäänkin eikä omilla rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä töihin niin ei tarvitse ulista
Ei riitä kaikille sellaisia töitä joilla saa kustannettua kokonaiselle perheelle 50e per lärvi lounaat.
Uu, kanssa sisar! :) Sängyssä syömättömyyden lisäksi vielä olen pyytänyt, että saan nukkua mahdollisimman pitkään. En todellakaan halua pyhäpäivänä herätä joskus ysin aikaan juomaan epämukavasti kahvia... etenkin, kun en pysty syömään aamupalaa heti herättyäni.
Äitienpäivä onkin muodostunut brunssiksi. 10-11 heräilen, pötkötän ja sitten veskin kautta valmiiseen pöytään. :)
usein joudun olemaan yksin, kun tyttärellä on kisat äitienpäivänä ja mies kuskina. Nautiskelen brunssini ja sitten painan perässä hallille, jos kisat pkseudulla. Poika on joko omissa jutuissaan tai on mun seurana - ehkä.