Minkä ikäisenä teillä on loppunut kuukautiset?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Olen 51v ja vielä tulevat säännöllisesti
Niin meilläkin uutiset 🤭
49-vuotiaana kierto meni sekaisin ja 50-vuotiaana loppui.
32-vuotiaana loppuivat kuin seinään, kohdunpoiston myötä. Nyt oon jo pari vuotta ihmetellyt, että onko mulla vaihdevuodet vai onko nää siihen sopivat oireet kuitenkin jotain muuta, esim. stressiä. No... olkoot mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ap.joko olet saanut tarpeeksi näitä vuosilukuja? Ellet niin minä voin joutessani niitä luetella . 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
😂
47-vuotiaana ja se sopi mulle hyvin, koska menkkani oli aina hyvin kivuliaat ja vaikeat. Mielummin kuumat aallot vaikka ei nekään herkkua ole.
Olin 48-vuotias, alkoivat, kun olin 11 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuukautiset loppuvat normaalisti 43–57-vuotiaana ja keskimäärin 51 vuoden iässä."
Duodecim Terveyskirjasto
Niinpä. Mitä järkeä tätä on jatkuvasti kysyä palstalla ja saada eri vastauksiksi eri lukuja 43-57 vuoden väliltä.
Sehän on ihan sama vaikka joka päivä joku kysyy.
Aina eri kysyjä.
Mistä sitä aina tietää mitä täällä eilen on kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuukautiset loppuvat normaalisti 43–57-vuotiaana ja keskimäärin 51 vuoden iässä."
Duodecim Terveyskirjasto
Niinpä. Mitä järkeä tätä on jatkuvasti kysyä palstalla ja saada eri vastauksiksi eri lukuja 43-57 vuoden väliltä.
Sehän on ihan sama vaikka joka päivä joku kysyy.
Aina eri kysyjä.
Mistä sitä aina tietää mitä täällä eilen on kirjoitettu.
Niin, mutta kun se vastaus on jotain 43-57 väliltä. Kyllä se tieto löytyy helposti, ellei sitä jostain syystä tiedä.
Ja kaiken lisäksi kuukautisten loppuminen on yksilöllistä. Jos jollain loppuu vaikka 54-vuotiaana, ei sillä tiedolla mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
65 vuotiaana
M68
Vuositpa kauan. Omani loppuivat täytettyäni 40v.
M42
Taidat olla yhä kova täti nussimaan.
Onko kellään alkaneet kuukautiset uudelleen ensin oltuaan vuoden poissa?
Vierailija kirjoitti:
Duodecim Terveyskirjasto
Minä olin keskivertoa lopetuksessa, aloitus viivästyi olosuhteista johtuen.
.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään alkaneet kuukautiset uudelleen ensin oltuaan vuoden poissa?
Luulin että minulle kävi niin. Kuukautiseni loppuivat 51-vuotiaana ja alkoivat uudelleen 63-vuotiaana. Jälkimmäinen vuoto johtui kuitenkin syövästä.
M68
Loppuivat 51-vuotiaana. Sitä ennenkin tulivat jo tosi harvoin ja tosi niukkoina.
50v.