Läheistenpäivä 10.5.2026
Se on taas viikonpäästä läheistenpäivä. Millä tavalla teidän perheessä juhlistetaan läheistenpäivää?
Kommentit (734)
Oletko ap sekoittanut asioita toisiinsa? Eikös läheistenpäivä ollut 5.5.? Tänään on äitienpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomien lauantain puuhaihmiset tämän ilmiön taustalla.
Disinformaatiota levität, lukaiseppa ketju läpi. Terveyden ja hyvinvoinninlaitos sekä suomen nuorisoalan kattojärjestö Allianssi suosittivat läheisenpäivää toukokuun toiselle sunnuntaille 2023 ja sitä alettiin viettämään 2024. Kyseessä on ennenkaikkea lapsen etu. Nyt päivä alkaa saavuttaa suuren yleisön tietoisuuden.
Tämä!
Lapsen enolle läheisenpäiväkortti ja lounas meidän perheen kanssa. Itse sain aamulla äitienpäiväkortin + kukkaset ja leivoksen.
Vierailija kirjoitti:
Kylpyläviikonloppu vaimon, lapsen ja vaimon siskon kanssa.
Vaimon sisko höyrysaunassa, uuhhh…
Tänään isolla porukalla ulos syömään. Pöytävaraus tehty. Mukana äitejä, isoäitejä, isiä, isoisiä ja läheisiä. Kaikki rakkaita.
Meillä on kahden äidin perhe. Lapset toivat äitienpäiväkortit synnyttäjä-äidille ja huoltaja-äidille. Lasten siittäjälle viemme läheisenpäiväkortin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kahden äidin perhe. Lapset toivat äitienpäiväkortit synnyttäjä-äidille ja huoltaja-äidille. Lasten siittäjälle viemme läheisenpäiväkortin.
Liian wokea ( anteeksi)
Aiemmin meillä juhlittiin vain äitienpäivää, mutta tänä vuonna muistamme myös lapsemme kummeja läheisenpäiväkorteilla ja lounaalla.
Lapset toivat aamulla minulle läheisenpäiväkortin ja Ambassador Intense hajuveden.
M40
Vierailija kirjoitti:
Lapset toivat aamulla minulle läheisenpäiväkortin ja Ambassador Intense hajuveden.
M40
Minkäikäisiä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Minkäikäisiä lapsia?
Poika 10v. ja tyttö 15v. ( tytär harrastaa hajuvesiä, siksi tällainen lahja minulle)
Vierailija kirjoitti:
M40
Eivät sitten äitiänsä muistaneet äitienpäivänä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Muistavat kyllä, viemme myöhemmin tänään äidin haudalle kynttilän. Syöpä vei hänet meiltä muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Muistavat kyllä, viemme myöhemmin tänään äidin haudalle kynttilän. Syöpä vei hänet meiltä muutama vuosi sitten.
Anteeksi :( (viestin 714 lähettäjä)
Kukkia, kakkuja ja kortin sain lapsilta ja mieheltäni.
Vierailija kirjoitti:
Kukkia, kakkuja ja kortin sain lapsilta ja mieheltäni.
Samma här
Kohta lounaalle äitien ja läheisten kanssa, nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylpyläviikonloppu vaimon, lapsen ja vaimon siskon kanssa.
Vaimon sisko höyrysaunassa, uuhhh…
Aahh!!
Aurinkoista läheisenpäivää myös sinulle.