Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tiesittekö että se on aivan mahtava fiilis kun kyrba rupeaa housuissa keulimaan ja nostamaan teltan keskisalkoa pystyyn!

Vierailija
03.05.2026 |

Voittajafiilis.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Huomaat millaista elämä oikeesti on!😝🥶🤣

Vierailija
2/3 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja ah niin ihanaa tuntea se omaa vartaloa vasten. Ollaan kiihkeissä tunnelmissa ja se yrittää nousta ihan pystyyn mua vasten vaikka mies samalla painaa sitä eli tavallaan ei päästä sitä pystyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juuri mitään kiihottavampaa, jos on seksuaalista vetoa mieheen kuin tuntea se kullin paksuneminen, piteneminen, jäykistyminen, paisuminen... Mua se kiihottaa niin paljon, että olen saanut orgasmin ihan sen tuntemisesta... Mies siis kävi sellaiseen haara-asentoon, että erektio painoi ja hieroi mun alapäätä vasten, ja yritti nousta täyteen mittaan ja aivan pystyyn tietenkin. En voinut pidätellä orgasmia kun se paisunut kulli hieroi mua just sieltä, vaikka kangas oli välissä. Aivan uskomattoman vahva orgasmi, julkisella paikalla. Otin miehen hartioista kiinni ja se kulli painui ihanasti mua vasten just jalkovälissä... AAAAAHHHHHHH… Se stondis oli niin nautinnollinen ihan ilman penetraatiota, että nytkin panettaa armottomasti kun muistelen sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän