Läheistenpäivä 10.5.2026
Se on taas viikonpäästä läheistenpäivä. Millä tavalla teidän perheessä juhlistetaan läheistenpäivää?
Kommentit (734)
Vierailija kirjoitti:
Ja minä leivon niitä keskustelijoita TURPAAN, jotka heti aamusta tunkevat Woke läheisenpäivää eetteriin.
-Leipuri
Maltti on valttia, antaa jokaisen juhlia toukokuun toista sunnuntaita parhaaksi katsomallaan tavalla.
Hierontalahjakortti miehelleni.
M43
Eilen käytiin ostamassa lapsen kanssa hänen äidilleen ja rakkaalle vaimolleni pari lahjaa. Tänään leivotaan kakku. Huomenna sitten äitienpäivänä hän saa ansaitusti kakkukahvit sänkyyn tarjoiltuna.
Huomiseen juhlapäivään sisältyy kukkia, kakkua, kortteja ja köyrintää ;)
Tänään serkun kanssa baariin, huomenna rapulasexiä serkun kaa
Vierailija kirjoitti:
Tänään serkun kanssa baariin, huomenna rapulasexiä serkun kaa
Ihanan läheisiä olette
Vierailija kirjoitti:
Eilen käytiin ostamassa lapsen kanssa hänen äidilleen ja rakkaalle vaimolleni pari lahjaa. Tänään leivotaan kakku. Huomenna sitten äitienpäivänä hän saa ansaitusti kakkukahvit sänkyyn tarjoiltuna.
Anteeksi, mutta se kakkupala olisi paljon kivempi syödä pöydän ääressä, vinkkinä vaan...
Läheistenpäivää vietetään 5.5., eli meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti googlettaa läheistenpäivä kun en ole sellaisesta koskaan kuullut. 5.5 vietetään päihderiippuvaisten läheistenpäivää ja heinäkuussa taas on puolustusvoimien järjestämä läheistenpäivä tapahtuma, jossa varusmiesten läheiset voivat vierailla varuskunnassa. Kumpaakohan näistä ap on juhlimassa sunnuntaina?
Ap:sta en tiedä, mutta kuten joku tuossa linkittikin, niin THL:llän ja suomen nuorisojärjestöjen kattojärjestön, Allinssin suosittamaa läheisenpäivää on vuodesta 2024 juhlittu toukokuun toinen sunnuntai eli tänä vuonna 10.5.
Tämä
Lahjakorteilla mennään, äidille kynsihoitoon ja isälle Biltemaan
Paljon kauniita kukkasia äidille, iskälle ja isovanhemmille
En juhli mitenkään, hiljaista on
Vierailija kirjoitti:
En juhli mitenkään, hiljaista on
Sama
Kohta kaupungille ostamaan kortit + leivontatarvikkeet. Toinen kakku äidille, toinen isoäidille.
Valmiskakku vai omatekemä? Hmm…
Vierailija kirjoitti:
Valmiskakku ( laiska olen leipomaan)
Vierailija kirjoitti:
Äidille valmiskakku, isälle leivon itse
Kakku, kuin kakku, muistaminen tärkeintä
Ja minä leivon niitä keskustelijoita TURPAAN, jotka heti aamusta tunkevat Woke läheisenpäivää eetteriin.
-Leipuri