Inhottaa kuulua erääseen yhteisöön
Suoraan sanottuna v*tuttaa. Olen ollut sen perustamisesta lähtien siellä, mutta siltikään minua ei noteerata, eikä minulle vastata.
Minulla ei ole livenäkään ystäviä ja en onnistu niitä saamaan edes netitse samanhenkisistä ihmisistä.
Kaipaan ystäviä, enkä kohta enää jaksa elää kun ei ole ketään kenen kanssa jutella. :´(
Kommentit (6)
Siis ikinä? Ei munkaan kaikkiin juttuihin aina vastata, enkä itsekään muista aina kommentoida toisten kirjoituksia. Mutta välillä joku vastaa, jos muistaa, niinhän se menee. Ei kannata ottaa nokkiinsa. Sitten tietysti, jos sut jatkuvasti jätetään huomiotta, niin kannattaa vaihta foorumia.
Joskus, todella harvoin, pari jäsentä saattaa vastata, kaikille muille olen ilmaa.
3
Jos esitän jonkin yleisen kysymyksen, kysymykseni jää huomiotta, mutta jos joku muu esittää samanlaisen kysymyksen sitten myöhemmin niin sitten kyllä satelee vastauksia.
Eikö se teidän mielestänne kerro jo jotain???
-ap (minäkin kyllä olen ollut aktiivisesti mukana ja ottanut muut huomioon ja tsemppaillut)
vaihda jo yhteisöä tai kato peiliin onko asenne kohillaan.lähe liikkeelle ja hae muiltamailta keskustelijoita ja kavereita
Olen vähentänyt kirjoitteluakin, koska kukaan ei noteeraa. Eipä kukaan kaipaakaan...
En tiedä missä vika, aktiivisesti kirjoittelin aikani ja otin toiset huomioon.