Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Missä iässä kokeilit ensimmäistä kertaa poikienvälistä seksiä?

Vierailija
02.05.2026 |

Kysymys otsikossa. Kerro myös mitä tapahtui ja miten siihen päädyttiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25- vuotias. Humalassa etsin grinderistä seuraa. Menin miehen luo kylään ja riisuimme heti alasti ja sänkyyn makaamaan. Pussailtiin ja hyväiltiin kunnes mies otti munani suuhunsa. Hetken päästä rohkaistuin ja imin häntä vuorostani. Imut lopetettiin ja annoin panna lähetyssaarnaajassa ja kun mies laukesi niin imi vielä minusta mällit ulos. 

Vierailija
2/9 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisenä kokeiltiin naapurin pojan kanssa toistemme pipuleita.

Sen jälkeen on homostelurintamalla ollut hiljaisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin 16 vuotiaana paikalliselle noin 30 vuotiaalle nuorista pojista tykkäävälle miehelle vastapalveluksia kun hän osti minulle viinaa kaljaa ja tupakkaa ja antoi vähän rahaakin viikonloppuihin. Yleensä menin torstaisin koulun jälkeen hänen luokseen. Riisuin siellä itseni alastomaksi ja annoin hänen katsella sekä kopeloida muniani ja peräaukkoani. Hyvä diili molemmille. 17 vuotiaana annoin kerran hänen naida minua peppuun kun hän kustansi minun ja tyttöystäväni Levin reissun.

Vierailija
4/9 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään iässä, olen aina ollut seksuaalisesti terve poika/mies.

Vierailija
5/9 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä tullut kokeiltua. Täytän kesällä 63. 

Vierailija
6/9 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus murrosiän kynnyksellä parinkin kaverin kanssa harjoiteltiin tyttöjen puutteessa. Kikkelien vertailua, kimppa runkkuja joskus ristiinkin. Kerran noin 17 kesäisenä vahvassa humalassa disko illan jälkeen otettiin kaverin kanssa toisiltamme suihinkin, se olikin sitten viimeinen kerta sitä herkkua. Nykyään 59 vuotta ikää, 38 vuotta avioliittoa takana, eli ei kerta jos ei toinenkaan homoksi tee. 

Man model 1966

Vierailija
7/9 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin häpeilemättä tekstini ketjusta "Eka seksikerta tarinoita".

1/2

Tajusin olevani bi 13-vuotiaana. En häpeillyt sitä juuri yhtään kun kaveriporukkaan kuului muitakin vähemmistöjä, joten pian tutustuinkin rinnakkaisluokkalaiseen Jussiin (nimi muutettu) joka oli myös poikiin kallellaan. Eipä kestänyt kauaa kun olimme jo säännöllisesti huoneessani runkkaamassa ja imemässä toisiamme, hormonimyllerryksestä kärsiviä teinipoikia kun oltiin. Ihan kavereina vaan, kaveriporukan dynamiikka ei muuttunut mitenkään. Huoneeni ulkopuolella hän ei kiinnittänyt minuun juuri mitään seksuaalista tai romanttista huomiota mutta kun olimme kaksistaan hän ei voinut pitää käsiään irti minusta. 

Kun olin 14 Jussi halusi päästä kokeilemaan panemista, mutta minä vähän emmin, osittain siksi että hänellä oli ikäisekseen kunnioitettava varustus. Luimme yhdessä aiheesta netissä ja aloin pikkuhiljaa harjoittelemaan anaalia sormin, en edes muista enää mistä saimme puhdistusvälineet ja liukkarin. Hän himoistaan huolimatta oli kärsivällinen ja ymmärtäväinen ja välitti minun hyvinvoinnistani. Sormetus tuntui ensin oudolta, mutta noin kuukauden mittaan opimme tekniikoita ja totuttelin myös Jussin sormiin jotka tuntuivat uskomattoman hyvältä. 

Itse akti tapahtui jokin alkukesän päivä sängylläni. Muistan miten hän oli käsitellyt minua pitkän kaavan mukaan, ja hitaasti minua sormettaessaan kuiskaisi "kokeillaanko?" Nyökkäsin. "Vedetään ihan sun tahtiin" hän sanoi ja asettui selälleen komea kalu osoittaen kattoa kohti. Turautin liukkaria ja hetken runkkasin häntä hiljaisuudessa. Molemmat hengitimme raskaasti. On jäänyt mieleen miten hermostuneen kömpelösti asetuin hänen päälle, naureskelimme vähän molemmat mutta siinä hetkessä oli vaikea olla rentona.

--

Vierailija
8/9 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/2

Yksi käsi ohjaamassa Jussin kalua ja toinen hänen rinnallaan laskin peppuni oikeaan kohtaan. Tunsin hänen sykkeensä kummassakin kädessä. Jännitin varmasti liikaa, koska paine jo löysytettyä reikääni vasten oli kivuliasta, mutta hitaasti laskeutuen sain terskan sisälleni ja sitten loppu olikin helpompaa. Jussi otti kaluni käteensä ja veteli sitä, hymyili vähän huohottaen, yhtä kärsivällisenä kuin aina.

Pikkuhiljaa aloin liikkua ylös ja alas ja eipä aikaakaan kun tuska muuttui nautinnoksi. Meniköhän siinä vain muutama minuutti kun Jussi varoitti olevansa jo lähellä. Ennen hänen laukeamista laskin itseni häntä vasten ja nautin siitä täydestä tunteesta. Emme olleet suudelleet kuin vain muutaman kerran, hän ei ollut sen fani, mutta nyt huuleni löysivät hänen ja sain himokkaimman kielarin jonka häneltä muistan saaneeni.

Hetken päästä sanoin että vaihdetaan asentoa, nousin Jussin päältä pois ja kävin kontalleni. Hän oli nopeasti valmiina kädet lanteillani ja työntyi sisääni varovaisesti, mutta päättäväisesti. Muutaman hitaamman vedon jälkeen hän alkoi jyystää minua kovaa. Siinä asennossa hän osui juuri oikeaan paikkaan, se tuntui taivaalliselta! Runkkasin voihkien ja kohta olinkin jo laukeamassa räjähdysmäisesti suoraan sängylleni. Orgasmini loppupuolella Jussikin sanoi että laukeaa nyt, siihen pyysin vain että "sisälle". Hän teki työtä käskettyä ja jatkoi loppuun asti, tunsin kuinka hänen kätensä tärisivät lanteillani. Sitten hän romahti viereeni hikisenä puuskuttaen ja minä asetuin hänen kylkeensä onnesta soikeana.

Siitä lähtien jatkoimme panemista vajaan vuoden kunnes Jussi löysi itselleen tyttöystävän, ja lukion alkaessa tiemme erkanivat. Näin pari vuosikymmentä myöhemmin pohdin olikohan Jussi ihan täysin sinut itsensä kanssa, kun hän kohteli minua makkarissa kuin rakasta mutta julkisesti olimme ihan vaan kavereita. Kukapa muu sen voi tietää kuin hän itse. Olisin mieluusti ollut hänen poikaystävä mutta en ujona kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Joka tapauksessa olen tyytyväinen että ensimmäinen kertani oli niinkin onnistunut. Terkut Jussille, missä nyt oletkaan.

Vierailija
9/9 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sata vuotta elän voin kokeilla,ei siis todennäköistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi