Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäs ikäistä porukkaa täällä on? Kuka muistaa Suomen MM-kullan jääkiekossa ja missä silloin olit?

Vierailija
10.05.2007 |

Itse olin 17-vuotias, ja Espalla vedettiin " pussikaljaa" voiton kunniaksi. Päästiin feikkipapereilla ravintolaankin...Imamin keinutuoliin. Muistaakos joku hesalainen sen? =)

*nostalgiaa*

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 19, varsinaista voittoa en muista. Mutta sinä kesänä paikallisilla juhannusfestareilla " den glider in" oli aika hitti :)

Vierailija
2/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehmät vähän säikky, kun huudettiin radion kanssa kilpaa. Olin tuolloin 14v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kesänä olin eka kertaa festareilla ja siellä sitä mestaruutta kaikki toitotti. Olin sillon 17.

Vierailija
4/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona katsottiin poikakaverin (silloisen) ja ystävien kanssa. juhlat oli hienot =)

Oi niitä aikoja!

Vierailija
5/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON JO 12 VUOTTA!!!!!

Vierailija
6/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
7/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelijakämpässäni Espoossa, kun Suomi voitti monet ikkunat aukesivat ja ihmiset roikkuivat ulkona huutaen. Seuraavana päivänä mentiin sitten kauppatorille- ikimuistoista :o)

Vierailija
8/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei niitä pääse enää lypsämään :-(

t.4

Vierailija
9/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei enään ole kun vain " ja"

Vierailija
10/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pelin ajan kuului huutoja ympäri kaupunkia vaikka rivarissa asuttiinkin. Ympäröivät naapurit tuuletti niin että meillä verhot lensi vaakatasoa koko illan. Kyllä mekin tuuletettiin.

Illalla kaupungilla kaikilla oli sinivalkoa ja hirvee meno päällä, en kuitenkaan muista mitään tappeluita. Biisi den glider in raikui joka paikassa =)

Vierailija
11/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peliä yksin kotona samalla lukien yritystaloutta. Kaverit tuli hakemaan mua juhlimaan, mut mä väitin, et mun pitää lukea tenttiin.

Perkele, vieläkin vituttaa, etten lähtenyt ryyppäämään ja juhlimaan suomen voittoa!!!!

Vierailija
12/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koko pelin ajan kuului huutoja ympäri kaupunkia vaikka rivarissa asuttiinkin. Ympäröivät naapurit tuuletti niin että meillä verhot lensi vaakatasoa koko illan. Kyllä mekin tuuletettiin.

Illalla kaupungilla kaikilla oli sinivalkoa ja hirvee meno päällä, en kuitenkaan muista mitään tappeluita. Biisi den glider in raikui joka paikassa =)

Vierailija
13/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini ystävän luona. Olin tuolloin 12-vuotias. Muistan kuitenkin hyvin ku Suomi voitti.

Vierailija
14/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka suuri lätkäfani olenkin. Olin silloin Jenkeissä ja tiedon mestaruudesta sain vasta lentokoneessa 2 päivää myöhemmin! Harmittaa vieläkin niin pirusti!

Vierailija
15/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs siihen kuuluikaan? Saku Koivu ainakin...

Vierailija
16/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Silloin oli hyökkäyspeli tosi mahtavaa!!!!

Vierailija
17/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ketäs siihen kuuluikaan? Saku Koivu ainakin...

Vierailija
18/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden luona!!).. Kotimatkalla oli hauskaa kun kaikki tuulettivat ja huusivat ja heiluttivat Suomenlippuja :)!

Armoton lätkäfani olen edelleenkin, seuraavaa mestaruutta odotellessa ;)..

Vierailija
19/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 11-vuotias enkä niin välittänyt jääkiekosta. Kaverini oli innokas seuraaja hän kysyi mitä arvaan maali lukemiksi ja kumman hyväksi. Hän sanoi 3-1 suomen hyväksi ja sanoi että ei saa sanoa samaa. Mä laitoin yhden paremmaksi ja niillä likemilla Suomihan voitti. Jos olisin jostain tulos vedoista silloin tiennyt niin olis pitänyt veikata. Jälkeenpäin on mietityttänyt paljon olisin voitanut jos olisin veikannut.

Katsoin kyseisen matsin vaikka lätkä fani en ollut mutta elin siinä voiton hurmssa pitkän ajan =)

Vierailija
20/20 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Helsingissä ja muistan ne valtavat ihmismäärät keskustassa voiton jälkeen! Ihmiset seisoivat ratikkapysäkkien katoilla ja roikkuivat katulamppujen pylväissä. Yritin päästä läpi kaupungin Ullanlinnaan mutta mikään kulkuväline ei päässyt mihinkään suuntaan. Kävelin siis siinä juhlahumussa maha pystyssä ja kieltämättä vähän katkerana kun en voinut osallistua;)

Tunnelma oli kuitenkin katossa!