Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hienon videon joku luontokanava ottanut susilaumasta
02.05.2026 |
Ja koko kommenttiosio täynnä "tohonku pääsis rynkyn kanssa" kommentteja. Siis "aikuisilta" ihmisiltä kaikki. Ettekö te itse näe ollenkaan kuinka te omalla naamallanne ja tykkäyksillänne näihin kommentteihin näytätte oman typeryytenne ja lapsellisuutenne kaikille muillekkin 😅
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olin järkyttynyt kun näin pari päivää sitten jostain kuolleesta suomalaisesta mauttomia kommentteja tyyliin "mitäs läksit". Oli onnettomuus. Onneksi en tunne livenä yhtään tuollaista ihmisenkuvatusta. Jossain instafacebookissa olivat kommentoineet. En ole ko. paikoissa. Ihmiset ovat todella sairaita päästään nykyään.