Lue keskustelun säännöt.
TV kesä jälleen kerran
02.05.2026 |
Bond tulee taas kesällä jälleen kerran. Osaan jo vuorosanat ulkoa.. Samoin ohjelmistoon on kaivettu samoja sarjoja uusintoina,mitkä on nähty moneen kertaan. Pitäisikö vielä noi uutiset kaivaa -80 luvulta, että saataisiin positiivisia uutisia kehiin? Suomen velkakin näyttäisi paremmalta uusinnassa!!
Kommentit (2)
Mitä sarjoja sieltä tulee? Tulisipa Lovejoy.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän niitä ole pakko katsoa.