Keksitään uusia mainoslauseita s-marketille tanelin tyyliin, peukutusketju
Nuoli ylös jos oli hyvä, nuoli alas jos huono.
Saa kuvailla myös mainoksen ihmisiä ja rekvisiittaa jos haluaa.
"Tämä ei ole lihapiirakka, tämä on Minnan krapulailta." Minna makaa kauhtuneella sohvalla räjähtäneen näköisenä, sohvapöydällä vielä 2 muuta piirakkaa ja maitolasi. Selostajana taulussa oleva permanenttipäinen vanhus sohvan yläpuolella, Minnan edesmennyt mummo.
Kommentit (66)
Tämä ei ole halpuutettu tuote, vaan kallistettu tuote ja rehellinen mainos.
Tämä ei ole littl-prais, tämä on suur-prais.
Tämä ei ole ruumishuoneen kylmiö, tämä on tarjoussein tarjouksen kylmäarkku.
Tämä ei ole kurkku, tämä on yksinäisen Sirpan lohtu.
Taneli Mäkelää haastatellaan siviilissä: Miltäs se sinun palkkapussi maistuu ja käytkö itse usein S-ketjussa? No - aika hyvältä ja makealtahan se kieltämättä maistuu, ja enhän mä nyt tollasta paskaa suostu syömään - mullahan on rahaakin niin helvetisti, mä syön ulkona ja käyn laatupaikoista ostamassa safkani.
Kuvataan S-Marketin eineshyllyä: Tämä ei ole..Tämä on.. niin - siis mitäs paskaa tämä nyt oikeastaan on?
Tämä ei ole lihapiirakka. Tämä on Veijon yksinäinen ilta.
Tämä ei ole protskurahka ja energiajuoma. Tämä on Tuija, jolla ei ole varaa Ozempiciin.
*Taneli tuoksuttelee Brie-juustoa* Miltäs se sinun nainen tuoksuu? *Taneli syö juuston paljaaltaan ja sanoo: Näin tämä on minusta parasta*.
Tämä ei ole pakastepitsa - tämä on sinkkumiehen ma, ti, ke, to, pe, la, su - illallinen.
Tämä ei ole markkinointi isku, tämä on marketin menekistä ja työpaikastaan huolestunut vartija joka huutaa hyllyjen väliin: Viekää kaikki ilmaiseksi!
Tämä hokemisen liiallinen toistaminen ei ole enää markkinointia - tämä on tv:n katsojille vit#tuilua.
Ehei, tämä ei ole kylmä maksalaatikko ja alecoq sixpäk. Tämä on Incel-Pertin lauantaimättö.
Tämä ei ole kaurapuuro, tämä on Saijan Kuukausipalkka.
Tämä ei ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä.
Tämä ei ole Alpo Kurkinen, tämä on mautonta mainontaa.
Nämä ei ole iloiset lettukestit, nämä on Juhanin kurniva vatsa, viimeiset munat, tilkka maitoa ja jauhopussin pohjat.
Meillä voit ostaa tuotteen kalliimmalla ja sitten kun saat 5% bonukset niin se tulee yhtä halvaksi kuin naapurin Citymarketissa.
Miltä se lauantai-illan kaurapuurolautasellinen maistuu?
Tämä on ei ole reikäleipä, tämä on köyhän tekovittu.