Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla huono sängyssä, en ymmärrä mitä siellä voi edes tehdä huonosti

Vierailija
02.05.2026 |

Mikä sen määrittää? Kuullut vain huolestuneita ihmisiä, että voi ei olen niin kokematon ja huono sängyssä. Mikä tekee huonon

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus 

Vierailija
2/26 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olin viime yönä huono sängyssä. Heräilin monta kertaa ja heräsin selkä kipeänä kun olen nukkunut huonossa asennossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli heti nuorena tosi hyvä sängyssä, toki aluksi kömpelö ja vähän osaamaton, mutta opittiin molemmat tosi taitaviksi äkkiä vaikka oltiin toistemme ekat. 

Sitten ihan selkeällä aikuisiällä tässä kolmenkympin molemmin puolin tavatuissa kahdessa muussa miehessä ei ole kyllä ollut kehumista niin ei sitten itsekään enää tee mieli. Ja ihan tapaillessa vasta sänkyyn päädyttiin ja puheissaan olivat suuresti seksistä ja naisen nautinnosta kiinnostuneita. Että ei kyse mistään yhden yön räpellyksistä ja molemmat hyvinkin murheen murtamia kun pistin homman poikki. Sängyssä kuitenkin miehen penis oli päähenkilö eikä asia miksikään muuttunut enkä saanut koko touhusta yhtään ..tun mitään. 

Pitäisi ihme tapahtua että enää edes yritän, koska seksi ja tapailu on minulle herkkä asia ja paikkaa exää muistelen hyvällä niin oksettaa että nuo kaksi muuta tunaria pääsi minuun edes koskemaan, vaikka ei kumpikaan panoon asti, koska minua ei pane miehet jotka ei ensin ole nuolleet ja sormettaneet mulle orkkua pitkän kaavan kautta. 

Vierailija
4/26 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, sinulla on näköjään paljon vielä opittavaa

Vierailija
5/26 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama suomeksi, kiitos

Vierailija
6/26 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että nainen ei voi olla liian huono sängyssä, koska miehille kelpaa näköjään mikä reikä vain eikä suostumuksellakaan ole väliä. Eli vain kokeneet/hedonistiset /elostelijamiehet voivat arvostella naisen sänkytekemisiä.

Sen sijaan naisen nautinto määräytyy lähes täysin miehen kyvykkyyden perusteella; miehen täytyy tietää, miten nainen saa orgasmin. Jos ei tiedä tai ei halua naiselle orkkua tuottaa, mies on väustämättä huono sängyssä.

Vierailija
7/26 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kysyä. On huono!🤣

Vierailija
8/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen mies, joka lähinnä makasi silmät kiinni. Tai sitten istui sängyn reunalla. Miehessä liikkui kädet, mutta mies itse ei juuri liikkunut. Minun piti kyllä olla niin ja näin ja noin. Kiva mies ihmisenä ja asioista pystyttiin puhumaan, mutta oli sitten kuitenkin tositilanteessa hyvin estynyt. Minä olin ymmärtäväinen enkä lempannut yhden enkä edes kymmenennen kerran jälkeen. Sitten kuitenkin huomasin, että ei tämä tunnu siltä kuin toisen ihmisen kanssa olisi. Ihan kuin nukke olisi ollut siinä. Minä laitoin asuja ja toin leluja. Tämä innostui ajatuksen tasolla, mutta ainoa mikä liikkui oli vehje. Mitään hän ei tehnyt.

Vierailija
9/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman kerran n.50 naisen kanssa.Hän ei oikeastaan tehnyt mitään muuta kuin makasi sängyllä ja aukaisi haaransa.Ei koskenut m.naan eikä vartaloon.Ei ollut omien puheiden mukaan ollut kuin kolmen miehen kanssa ennen minua.Tässä tapauksessa voi jopa uskoa.Sit vielä kerran totesi minulle että sinä et osaa .Ei varmasti ole koskaan m.unaa imenyt.

Vierailija
10/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutuin "kohtalaisesta" panomiehestä hyväksi, kun tajusin alkaa huomioimaan naisen rinnat noin parikymmentä vuotta sitten. Olen sittemmin sekstaillut noin 25-naisen kanssa ja saanut kehuja aina paitsi yhdeltä. Sääli että hän oli ex-vaimoni joka ei pitänyt rintojen hyväilystä ja oli muutenkin mallia kasto-pisto-ravistus. 

On syystäkin ex.

Vierailija
11/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli heti nuorena tosi hyvä sängyssä, toki aluksi kömpelö ja vähän osaamaton, mutta opittiin molemmat tosi taitaviksi äkkiä vaikka oltiin toistemme ekat. 

Sitten ihan selkeällä aikuisiällä tässä kolmenkympin molemmin puolin tavatuissa kahdessa muussa miehessä ei ole kyllä ollut kehumista niin ei sitten itsekään enää tee mieli. Ja ihan tapaillessa vasta sänkyyn päädyttiin ja puheissaan olivat suuresti seksistä ja naisen nautinnosta kiinnostuneita. Että ei kyse mistään yhden yön räpellyksistä ja molemmat hyvinkin murheen murtamia kun pistin homman poikki. Sängyssä kuitenkin miehen penis oli päähenkilö eikä asia miksikään muuttunut enkä saanut koko touhusta yhtään ..tun mitään. 

Pitäisi ihme tapahtua että enää edes yritän, koska seksi ja tapailu on minulle herkkä asia ja paikkaa exää muistelen hyvällä niin oksettaa että nuo kaksi muuta tunaria pääsi minuun edes koskemaan, vaikka ei kumpikaan panoon asti, koska minua ei pane miehet jotka ei ensin ole nuolleet ja sormettaneet mulle orkkua pitkän kaavan kautta. 

Olet aika vaativaisen kuuloinen henkilö. Relaa vähän. Ei elämän muillakaan osa-alueilla ole vain täydellisiä suorituksia ja kokemuksia. Silti pystyt kokeilemaan ja yrittämään asioita yhä uudestaan.

Vierailija
12/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan selvät ikiaikaiset kriteerit. Olen tavannut miehissä sekä hyviä että huonoja sängyssä. 

Vierailija
13/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös käsitepari: hyvä perse ja huono perse. Nämä oppii hyvin pian erottamaan. Enimmäkseen olen tavannut huonoperseisiä. Harvoin tapaa hyväperseisen.

Vierailija
14/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus 

Nuoruus ja ylijännitys. Iskin lukioaikoina todella kauniin neitsytbrunetin. Oltiin molemmat 16-vuotiaita.  Kun sitten kerran päätettiin kokeilla seksiä, niin brunetti meni makaamaan selälleen sänkyyn kädet kiinni kyljissään ja silmät kiinni. Minun olisi pitänyt saitten hoitaa kaikki fyysinen tekeminen ja vain ilmeisesti työntyä sisälle. Oli kuin vahanukke. Ja pilluakaan ei saanut ensiksi nuolla. Elämäni paras ratkaisu kun lemppasin tuollaisen räsynuken. Kaikenlaisia sitä on naisissakin...

Vierailija
15/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on kovakourainen, kuuro partnerin toiveille, hätäinen, erittäin estynyt eikä tunne ihmisen anatomiaa, on kyllä huono sängyssä. 

Vierailija
16/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä vastausta kysymykseen. Olet todennäköisesti huono sängyssä

Vierailija
17/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 3 huonoimmat itsellä. Olleet isolla varustettuja. Ilmeisesti ajattelevat pelkän koon riittävän 

Vierailija
18/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaksi sadoista seksikumppaneistani ovat olleet hyviä. Naisista kyse. Loput meritähtiä.

Vierailija
19/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutuin "kohtalaisesta" panomiehestä hyväksi, kun tajusin alkaa huomioimaan naisen rinnat noin parikymmentä vuotta sitten. Olen sittemmin sekstaillut noin 25-naisen kanssa ja saanut kehuja aina paitsi yhdeltä. Sääli että hän oli ex-vaimoni joka ei pitänyt rintojen hyväilystä ja oli muutenkin mallia kasto-pisto-ravistus. 

On syystäkin ex.

Mutta, ei nainen voi oll"kasto-pisto-ravistus"!! Ja kuule, naisen rinnat kiva joo, mutta tiedätkö mistä se orgasmi tulee?!

Vierailija
20/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meluaa, ettei kukaan nainen vastaa, ja sitten aivan hiljaisuus. Tyypillistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi