Kuvaile mukava illanvietto ilman päihteitä
Kommentit (47)
Syödään, juodaan teetä ja jutellaan hyvässä seurassa. Se on mukavaa, eikä siihen mitään kommervenkkia tarvita.
Ruokaa, juttelua, halailua ja seksiä.
Herkkuja, lautapelejä ja Uno kortit
Ihan mikä ajanviete tahansa kunhan saa olla yksin. Iskee jano heti seurassa.
Saunan jälkeen hierontaa ja rakastelua, sitten raukeana nukkumaan ja kun yöllä vähän herää niin voi viritellä vähän uudestaan…
Vietin vapun ilman päihteitä. Ihan kivaa oli. Muut juhlissa otti kuoharia, minä vaan puoli lasillista.
Lautapelejä tai esim. Mario kart -turnaus?
Tee niinkuin muutkin naiset tekee;
Avaatte tinderin ja porukalla nauratte ja arvostelette ilkeästi miesten profiileja.
Mennään yöksi mökille kaveriporukalla. Jaetaan kulut tasan. Syödään ja saunotaan, uidaan tai paljustellaan. Lauletaan hieman karaokea. Juodaan kakkukahvit. Kerrotaan kummitustaruja. Päivitetään facet yms somet. Käydään levolle. Hiljaisuus 21 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Mennään yöksi mökille kaveriporukalla. Jaetaan kulut tasan. Syödään ja saunotaan, uidaan tai paljustellaan. Lauletaan hieman karaokea. Juodaan kakkukahvit. Kerrotaan kummitustaruja. Päivitetään facet yms somet. Käydään levolle. Hiljaisuus 21 alkaen.
Herranjumala luin että "paljastellaan"...
Mun kokemus päihteettömistä illanvietoista on että tuodaan nyyttäriperiaatteella vegaaniruokaa. Sitten vain syödään ihan saatanasti liikaa enkä tiedä onko kellään kivaa.
En äkkiseltään keksi yhtään tapaa viettää iltaa, joka ei onnistuisi ilman päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
En äkkiseltään keksi yhtään tapaa viettää iltaa, joka ei onnistuisi ilman päihteitä.
Kaljakävely ei onnistu ilman kaljaa. Mistä tuleekin mieleen, että jos järjestettäisiin vauvafoorumin kaljakävely, niin olisikohan lähtijöitä? Itse voisin lähteä.
Ihan helposti voi viettää kivaa iltaa ilman päihteitä. Voi esim. muistella aiempia kosteita iltoja ja suunnitella mitä juomia seuraavalle kerralle varaa.
Voi esim. juoda mietoja juomia kuten ykkösolutta.
Eihän sellaista voi olla muuten kuin ilman päihteitä.
Esim saunominen hyvässä porukassa, elokuva, seksi
Perus saunomiset ja grillaamiset, mutta juomana alkoholiton olut.
Purkki Tummelia ja "sinisiä pillereitä", niillä ilo irtoaa.
Mä menisin DJ-keikalle. Viihdyn niissä ihan selvinkin päin.