Katsotko Sydämen kutsumus -sarjaa? (When calls the heart)
Kommentit (21)
Katson. On tyypillistä Hallmark tuotantoa. Esim opettajann hahmo ei ole yhtään kehittynyt eikä edes juuri ikääntynyt. Hän tepastelee aina vaan neitona, jonka kaikki komeat miehet haluavat naida. Katson, koska tämä on niin puhdasta hömppää.
Kiinnostaa niiden vaatteet. Eivät ole aikakauden mukaisia, mutta eivät nykyaikaisiakaan, vaan ihan kuin jostain satuaikakaudelta. Ihan nättejä kuitenkin.
Liian siirappista. Ensimmäinen kausi riitti.
Olen joskus aiemmin katsonut, ei ole kiinnostava enää.
Katselen toki Sydämenkutsumussarjaa, mainio sarja jonka sydämellinen tunnelma vie mennessään.
Pikkujack on kyllä kerrassaan mainio henkilö-hahmo Sydämmen kutsumuksen kentältä.
Aika monella kaudella olen huomannut jääneeni sarjaan kiinni ja kauden päättyessä jatko ei voisi vähempää enää kiinnostaa. Eli tulee katsottua enemmän tai vähemmän aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa niiden vaatteet. Eivät ole aikakauden mukaisia, mutta eivät nykyaikaisiakaan, vaan ihan kuin jostain satuaikakaudelta. Ihan nättejä kuitenkin.
Minua häiritsi sarjan alkaessa se, että näyttelijättärien kampaukset eivät olleet ajanmukaisia vaan nykyaikaisempia. Onpaha tuohonkin jo tottunut ja kauniit kampaukset ja meikit heillä on.
Nyt oli suurta dramatiikkaa jaksossa joten ei voi syyttää tylsyyden puolelle kallistumisesta tämän päivän Sydämenkutsumusjaksoa.
Alkuun katsoin, mutta imelyys alkoi vihloa hampaissa.
Katsoin joskus vuosia sitten jonkun verran. En edes tiedä onko tuo uusinta vai onko uusia jaksoja.
En katso. Katsoin sen sijaan aiemmin sydämen asialla- sarjaa.
Voi harmi jos kävi niin että Edie päätti lähteä Sydämenkutsumussarjasta. Hänen hahmonsa toi aivan uudenlaista mystistä dynamiikkaa jota Hope Valley'n miljöö on kaivannut jo pidemmän aikaa.
Yritin katsoa, mutta oli niin höttöä etten pystynyt. Vähän ihmettelen, kun jotain muuta hömppää olen voinut katsoa.
Jokseenkin omituinen "yhteen"sattuma että sekä Sydämen kutsumus- että Sydänmailla-sarjojen uusimman kauden käänteet liittyvät tuhoisaan maastopaloon.
Olipas kerrassaan sydämellinen jakso, puuttui enään vaan Isojack.
Ihana sarja, vaikkakin aika teennäinen ja siirappinen.