Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolestuin 19v opiskelijatyttärestäni. Ajoin hänen opiskelupaikkakunnalle katsomaan, että tyttärellä on kaikki hyvin. Järkytyin!

Vierailija
01.05.2026 |

Eilen vappuaattona minulla oli tyttären kanssa lyhyt puhelu. Tytär oli silloin jossain opiskelijabileissä, vaikka olen kieltänyt tytärtä menemästä sellaisiin. Huolestutti niin paljon, että minun oli pakko lähteä tänä aamuna ajamaan tyttären opiskelupaikkakunnalle ja katsomaan, että onhan tyttärellä kaikki hyvin.

Pääsin tyttären kämpän rappuun, kun ulko-ovesta meni toisia asukkaita. Kun lähestyin tyttären kämpän ovea, järkytyin täysin. Huomasin, että joku aivan vieras mies tuli tyttäreni ovesta! Säntäsin välittömästi soittamaan melkeinpä paniikissa tyttären ovikelloa ja tytär avasikin oven. Tyttärellä oli vaan jotkut kevyet vaatteet päällä ja hiukset siinä kunnossa, että niitä oli jonkun toimesta myllätty! Tytär kysyi, että mitä minä täällä teen, eikä ollut juurikaan halukas keskustelemaan mistään. Veti nopeasti oven kiinni ja sanoi, että hänellä on omia menoja.

Siis voi luoja! VOI LUOJA! Mitä herkälle tyttärelleni, kiltille äidin tytölle, on oikein tapahtunut? Olin asiasta niin järkyttynyt, etten pystynyt lähtemään kotimatkalle ennen kuin pitkän ajan päästä. Vasta äsken palasin kotiin. Järkyttää edelleen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni minun äitini ei koskaan yrittänytkään yllättää minua tulollaan. Toki hän silloin kun hänen tulostaan oltiin sovittu, käytti tilaisuutta hyväkseen, katteli vaatekaapit ja selasi osoitetidot laatikossa olevasta vihkostani ym. Annoin olla. Mun pääni sisään hän varmaan olisi halunnut kurkistaa...

Vierailija
22/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin 19v poikani yöpöydän laatikosta varmuusvälineitä, opiskelija asunnollaan käydessäni. Siitä on jo yli 20v aikaa, enkä vieläkään ole selvinnyt järkytyksestäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni vielä pieraisi postiluukkuun kun olin oven takana.

ap

Ja se järkytti, arvaan