Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies, joka on ollut ihastunut minuun

Vierailija
10.05.2007 |

kertoi juuri että hänelle ja hänen vaimolleen on tulossa lapsi. En tiennyt, että hän on naimisissa, koska hän ei ole koskaan puhunut henkilökohtaisista asioistaan. Miksiköhän halusi tämän tiedon jakaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe on erittäin tärkea ja on onnellinen kun saavat vauvan!!

Vierailija
2/8 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli tuon sanonut. Olen ihan ymmälläni. Itse olen viestittänyt, että ei kiinnosta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vastaukset ei ollut sellaisia mitä ehkä alunperin hait, jouduit lisäämään tuon lopun =D

Vierailija
4/8 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonut ihastuksestaan minuun. Käyttäytyy kyllä tosi ristiriitaisesti.

ap

Vierailija
5/8 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitähän riittää..

Vierailija
6/8 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhassa mitä hän ajaa takaa. Sanoit ettet ole kiinnostunut joten juttele myös oman miehesi kanssa asiasta jos sinulla mies on. :)

Vierailija
7/8 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti uudestaan, oletko TODELLA tehnyt selväksi?

vai vastaatko ehkä ihan vähän hänen flirttiinsä..?

Vierailija
8/8 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on vaimo joka on raskaana.

Ei ehkä ole ihan täysin toivottu ja haluttu raskaus miehen puolelta ainakaan. Mies on kuitenkin velvollisuudentuntoinen ja aikoo pysyä perheensä rinnalla (ehkä harkitsi eroa mutta sitten pamahti lapsi)

Ja/Tai sitten on " kyllästynyt" vaimoonsa (ts. ei tunne intohimoa mutta rakastaa muuten, tai sitten ei saa seksiä), mutta rakastaa lastaan.

Elikkä: mies viestittää sinulle että on kiinnostunut sinusta, mutta samalla viestittää että on perheellinen, eli että ei aijo vakavampaan ryhtyä. Vielä rautalangasta: tahtoo seksiä sinun kanssa ja hienovaraisesti ilmoittaa sinulle että voisi pettää vaimoaan, mutta aikovansa silti pysyä perheen luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi