Palkasta jäljellä vain 2600 euroa ja seuraava palkka tulee 3 viikon päästä
Kommentit (41)
En kyllä tiedä, aika kamala tilanne sulla. Voimia <3
Mulla usein sama 😕
Sitä pitää sitten vaan budjetoida ja laskea päiväkohtaisia käyttösummia. Mitä jää, niin talteen säästötilille ja rahastoihin.
Pörssiosakkeista tuli osinkotuloja 110203 euroa tänä vuonna, mutta paljonko tulee ensi vuonna?
Onko tämä joku outo flex kun en tajua? Tuo summa rahaa ei ole paljon eikä vähän. Suosittelen kuitenkin syömään terveeellisesti.
Onko tuo jotain vittuilua sille jos jollakin on vähän rahaa ennen seuraavaa palkkapäivää? Onko kaikki muumit laaksossa?
Mitä hittoa, mikä on käyttötili?
Mä vaan maksan kortilla ja sitten maksan kortin pois.
En mä mitään tilien saldoja tuijottele.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku outo flex kun en tajua? Tuo summa rahaa ei ole paljon eikä vähän. Suosittelen kuitenkin syömään terveeellisesti.
On pelkästään pelleilyä laskuhumalassa 😅
No vaimoni käyttötilillä on AINA yli 10 000€. Siis aina. Suosittelen. Eipä tarvi ressaa jos vaikka jääkaappi / pesukone hajoaa
Vierailija kirjoitti:
No vaimoni käyttötilillä on AINA yli 10 000€. Siis aina. Suosittelen. Eipä tarvi ressaa jos vaikka jääkaappi / pesukone hajoaa
Jep. Eipä ole vaimollasi järkeä sijoittaa tuota rahaa tai ainakin laittaa hiukan syrjään käyttötilistä turvallisuuden takia. Tosin, epäilen sulla vaimoa olevankaan ja jos on, niin luvussa lienee liikaa nollia....
Mulle tulee tuo summa tilille joka kuukausi, eilen viimeksi. Hyvin tulen toimeen: elän täyttä elämää muutenkin kuin syömällä.
Mun käyttötilillä ennen palkkaa on rahaa 400e - 700e, hiukan riippuen tilanteesta. Sijoituksissa ja säästötilillä on sitten enemmän. Kaikilla pitäisi aina olla se parin, kolmen kuukauden raha tilillä/säästössä/jne, koska jos se ns. paha pv tulee. Tiedän, että kaikilla ei oikeasti ole säästämiseen juurikaan mahdollisuutta, mutta olisiko kuitenkin sen verran varaa/mahdollisuutta säästää, että muutama kymppi joka kk?
Voin AP lainata sulle rahaa, että selviät pahimman yli. Yleensä sijoitan ylimääräiset ja tuotto-odotus siinä 7% pintaan. Eli lainalle olisi korko sitten tuo 7 pinnaa. Paljonko laitetaan?
Se on nyt vaan sun luovuttava vähäksi aikaa Dom Perignonista.
Vierailija kirjoitti:
Pörssiosakkeista tuli osinkotuloja 110203 euroa tänä vuonna, mutta paljonko tulee ensi vuonna?
Hyvä että olet sijoittanut rahasi, hyvä malli tuhlaileville palstamammoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eipä ole vaimollasi järkeä sijoittaa tuota rahaa tai ainakin laittaa hiukan syrjään käyttötilistä turvallisuuden takia. Tosin, epäilen sulla vaimoa olevankaan ja jos on, niin luvussa lienee liikaa nollia....
On minullakin joku 13k (säästö)tilillä. Ne saa sieltä pois minuutissa.
Sijoitukset on asia erikseen, niihin en viitsis koskea jos ei ole syytä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sijoitus/säästötilit on asia erikseen. Eläkesäästötileillä on meillä molemmilla kymmeniä tuhansia ollaan nyt 53 v. Säästäminen kannattaa.. Niin ja työnteko.
Ei kyllä kiinnosta pätkääkään keskustella jonkun jankkaajan kanssa elämänhallinnasta.
Vettä ja kaurahiutaleita.