Mistä ennen DNA testiä tiedettin lapsen isä
Kommentit (32)
Silloin ei h*orattu samanlailla kun nykyään niin ei tarvinnut.
Sori, se mutta se on totuus.
Samalla tavoin kuin nytkin. Se kenellä on eniten rahaa on isä, koska lapsen etu! Perinnöllisien sairauksien selvittäminen taas ei ole lapsen etu.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oltiin naimisissa lapsen isän kanssa.
Ennen mentiin naimisiin, jos nainen tuli raskaaksi. Siihen aikaan syntyi paljon isokokoisia keskosia.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavoin kuin nytkin. Se kenellä on eniten rahaa on isä, koska lapsen etu! Perinnöllisien sairauksien selvittäminen taas ei ole lapsen etu.
Missä vaiheessa perinnöllisiä sairauksia muka selvitetään?
Isäni yhdeksää sisarusta kun katsoo, niin kyllä näkee kaikista, että ovat samojen vanhempien. Ns. samalla kaavalla tehty ja kaikissa lapsissa on molempien piirteitä. Lapsia syntynyt ennen ja jälkeen sodan 20 vuoden aikana. Vaarin uppiniskainen luonnekin taitanut periytyä kaikille. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei avioliitto mitään tarkoita. Myös avioliitossa syntynyt lapsi voi olla jonkun toisen siittämä kun taas avoliitossa saatu lapsi on sen jonka nimi on papereissa. Itse sain lapsen vuonna 2003 avoliitossa ja lapsi on kyllä tämän miehen jonka kanssa olin avoliitossa. Suunniteltu lapsi enkä pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Sukuni ainoat aviottomat lapset ovat syntyneet 1800-luvulla. Hxoraamisesta ei ehkä ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ydinviesti on: En saa pillua. Antakaa pillua.
Pintakaa Allua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei avioliitto mitään tarkoita. Myös avioliitossa syntynyt lapsi voi olla jonkun toisen siittämä kun taas avoliitossa saatu lapsi on sen jonka nimi on papereissa. Itse sain lapsen vuonna 2003 avoliitossa ja lapsi on kyllä tämän miehen jonka kanssa olin avoliitossa. Suunniteltu lapsi enkä pettänyt.
Kun lapsi syntyy avoliitossa, niin isä käy tunnustamassa lapsen jo ennen lapsen syntymää. Ei siinä mitään automaattisia DNA testejä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vain miehet huorasi silloin liitoissakin. Olisi vähintään oikeus ja kohtuus, että "isättömät" jos vaikka jo iäkkäämpiäkin, saisi perintöosuutensa ilmn hmettelyjä tai oikeudenkäyntejä. Pelkän DNA-yhteensopivuuden perusteella. Ei pahemmin korvaa yksilön kohdalla mitään enää, mutta jälkupolvien kohdalla kyllä. Tietoisuus siitä, että ei ole juureton, tai vaikka oikeudenmukainen osuus siitä, mistä aina jäi paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsi syntyy avoliitossa, niin isä käy tunnustamassa lapsen jo ennen lapsen syntymää. Ei siinä mitään automaattisia DNA testejä ole.
Niin? Enhän mä mistään tuollaisesta edes kirjoittanut. Etkö tosiaan ymmärtänyt mitä kommentoin ja mihin?
Vuonna 2003 isyydentunnustusta ei voinut tehdä ennen syntymää. Ei silloinkaan mitään automaattisia testejä ollut.
Ei sitä aina ole tiennyt kukaan. Joskus on epäilyksiä saattanut olla, kun lapsi muistutti enemmän naapurin Reiskaa, kuin oletettua isäänsä.