Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon just eronnut ja nyt exä ylpeilee että pääsi kokoaikatöihin

Vierailija
30.04.2026 |

Niin, siis oli vuoden lomautettuna ja nyt kun erottiin niin sai kokoaikatöitä samasta työpaikasta. Lapsetkin jo aikuisia että rahaa jäisi. Ite nyt kituuttelen pienellä eläkkeelläni(työkyvyttömyys)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja meillä yhteinen talo vielä missä ex asuu. Sanoo että maksaa lainanlyhennykset ja talon kulut kokonaan ja tekee pientä pintaremonttia ja ei laitettaisi taloa vielä huonona aikana myyntiin, mitä mieltä?

Ap

Jos mies asuu yhteisessä talossa, niin missä itse asut.

Vierailija
22/27 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kuvio, että talosta vielä velkaa ja lapset jo aikuisia. Minkä hintainen talo ja onko molempien nimet kauppakirjassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja meillä yhteinen talo vielä missä ex asuu. Sanoo että maksaa lainanlyhennykset ja talon kulut kokonaan ja tekee pientä pintaremonttia ja ei laitettaisi taloa vielä huonona aikana myyntiin, mitä mieltä?

Ap

Vuokralla omassa kodissa. Mä lähdin pois turvakodin kautta. 3krt erossa. Mun pitää maksaa vuokraa sekä lainanlyhennystä

Ap

Vierailija
24/27 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kuvio, että talosta vielä velkaa ja lapset jo aikuisia. Minkä hintainen talo ja onko molempien nimet kauppakirjassa? 

No mä sairastuin ja jouduin pois töistä. Huonoa onnea ollut. Lainaa jäljellä 43t, alunperin 170t

Ap

Vierailija
25/27 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vuokralla omassa kodissa. Mä lähdin pois turvakodin kautta. 3krt erossa. Mun pitää maksaa vuokraa sekä lainanlyhennystä

Ap

Haluatko eron vai et

Vierailija
26/27 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Haluatko eron vai et

Ei ole helppoa tehdä lopullinen ero

Ap

Vierailija
27/27 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä sairastuin ja jouduin pois töistä. Huonoa onnea ollut. Lainaa jäljellä 43t, alunperin 170t

Ap

Otitte asuntolainan 10 vuotta sitten? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi