Oon just eronnut ja nyt exä ylpeilee että pääsi kokoaikatöihin
Niin, siis oli vuoden lomautettuna ja nyt kun erottiin niin sai kokoaikatöitä samasta työpaikasta. Lapsetkin jo aikuisia että rahaa jäisi. Ite nyt kituuttelen pienellä eläkkeelläni(työkyvyttömyys)
Kommentit (27)
Outo kuvio, että talosta vielä velkaa ja lapset jo aikuisia. Minkä hintainen talo ja onko molempien nimet kauppakirjassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja meillä yhteinen talo vielä missä ex asuu. Sanoo että maksaa lainanlyhennykset ja talon kulut kokonaan ja tekee pientä pintaremonttia ja ei laitettaisi taloa vielä huonona aikana myyntiin, mitä mieltä?
Ap
Jos mies asuu yhteisessä talossa, niin missä itse asut.
Vuokralla omassa kodissa. Mä lähdin pois turvakodin kautta. 3krt erossa. Mun pitää maksaa vuokraa sekä lainanlyhennystä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Outo kuvio, että talosta vielä velkaa ja lapset jo aikuisia. Minkä hintainen talo ja onko molempien nimet kauppakirjassa?
No mä sairastuin ja jouduin pois töistä. Huonoa onnea ollut. Lainaa jäljellä 43t, alunperin 170t
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja meillä yhteinen talo vielä missä ex asuu. Sanoo että maksaa lainanlyhennykset ja talon kulut kokonaan ja tekee pientä pintaremonttia ja ei laitettaisi taloa vielä huonona aikana myyntiin, mitä mieltä?
Ap
Vuokralla omassa kodissa. Mä lähdin pois turvakodin kautta. 3krt erossa. Mun pitää maksaa vuokraa sekä lainanlyhennystä
Ap
Haluatko eron vai et
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Haluatko eron vai et
Ei ole helppoa tehdä lopullinen ero
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä sairastuin ja jouduin pois töistä. Huonoa onnea ollut. Lainaa jäljellä 43t, alunperin 170t
Ap
Otitte asuntolainan 10 vuotta sitten?