Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mieheni kissan pois elämästäni?

Vierailija
10.05.2007 |

Se häiritsee minua. On karvainen ja huono tapainen. Passaa jopa nukkua meidän välissä. Miten saisin sen hienotunteisesti pois meidän elämästä? Voiko sitä enää myydä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up.

Vierailija
2/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni painosti minut lopettamaan koirani. Vuosia potkiskeli niitä jaloistaan. Kun lopulta taivuin yleisen edun nimissä sanoi vielä, että minua et sitten syytä noiden koirien lopettamisesta.

Koskaan en pysty antamaan anteeksi. En itselleni enkä hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi, tuosta ei hyvää seuraa jos toinen tykkää eläimistä ja toinen ei. Kannattaa kyllä ottaa heti suhteen alussa puheeksi nuo lemmikit, ja valita sellainen siippa jolla ei niitä ole, jos ei itsekään niistä välitä.

Vierailija
4/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies pelasteli kaiken maailman kodittomia kissoja vaikka ammatikseen! Yksi päivä se toi kotiimme liskoja, jotka onneksi palautti, ku suutuin. Muuten meillä hyvä suhde ja en haluaisi sen päättyvän eläinkiistaan :( ap

Vierailija
5/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annettua miehen vanhemille, kun heillä omakotitalo, kun meillä taas 60 neliöö kerrostalossa. Eli se meni onneksi yhteisymmärryksellä koiran parasta ajatellen. Voiko kissan suhteen vedota samaan? ap

Vierailija
6/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mies on noin eläintenystävä, niin voipi olla ettei se oo onnellinen ilman eläimiä.

Ellet sit kehitä itelles eläinallergiaa...

Vierailija
7/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mennä töihin eläinten pariin tai käydä ulkoiluttamassa naapurin mummon koiraa tai liittyä kodittomien kissojen säätiöön. Miksi ne pitää tuoda meille kotiin? Neuvoja kaipaillen ap

Vierailija
8/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia etsinyt eläinrakasta miestä.

3

Vierailija
9/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää miehesi kissan vuoksi. Minulla oli sama ongelma, mutta kyseessä oli mieheni koira, josta en pitänyt alussa. Muistutin ittelleni, että koira kuuluu mieheni elämään ja että minun on vain sopeuduttava siihen ja opeteltava elämään sen kanssa. Näin helpottui myös itseni elämä. Aloin jopa pitämään koirasta. Ja niinhän siinä sitten kävi, että kun koira sairastui ja jouduttiin lopettamaan, niin itkin varmaan viikonpäivät, kun oli niin ikävä sitä koiraa...Ajattele, että kissa on tärkeä asia miehellesi ja koska rakastat miestäsi, on vain hyväksyttävä tosiasiat ja yritettävä oppia elämään niiden kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi