Jokos tilais vähän kesävaatteita?
Kommentit (42)
En osta kesävaatteita hallituksen leikkausten takia.
Olet myöhässä. Kesävaatteiden täydennystä ostetaan jo vuoden vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olet myöhässä. Kesävaatteiden täydennystä ostetaan jo vuoden vaihteessa.
Miksi niin aikaisin? Talvivaatteethan silloin on vielä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Kekäleeltä vois katsoa jos löytyy jotain. Dopp:illa on varmaan myös.
Oj hur trendikästä nu
Tilaaminen on helpompaa kuin kaupoissa kiertely. Zalandolta en enää tilaa. Ne paketit ei tule millään perille enää ja palauttamisessakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käy missään oikeassa kaupassa? Saat samalla tehtyä kävelylenkin ja mieleisen mekon heti mukaasi, ei tarvitse vaivata päätään paketin mahdollisella palautuksella.
Kävelyetäisyydellä ei ole vaatekauppoja.
Bussilla tms me muutkin mennään kaupunkien keskustoihin, joskus jopa fillarilla. Etkö käy edes töissä, jotta voisit hyödyntää ruokatuntia tai työmatkoja hyötyliikuntaan eli kauppakierrokseen?
Ruokatunti kestää 30 minuuttia, ei siinä ehdi ensimmäiseenkään kauppaan.
No miksi et sitten hyödynnä työpäivän jälkeistä työmatkaa? Aina sika syitä löytää, jos se ei tongi. On joko maa jäässä tai kärsä kipeänä.
Mikä ihmeen fiksaatio sulla on tuohon kauppaan menemiseen😂
Todnäk sinä olet juuri niitä, jotka aloittavat hirvittävän rääkymiskonsertin siinä vaiheessa, kun suurin osa kivijalkakaupoista lopettaa. Rääyt, vaikka niiden lopettamiseen sinä itse olet se suurin syy. Tämä on niin nähty monen muunkin palvelun kanssa.
Joo pitää alkaa katsella jos löytyis jotain. Tuskin se helle vielä ihan huomenna alkaa.
Minä myös tarvitsisin mekon ja lyhythihaisia paitoja töihin kesäksi, mutta kamalan vaikeaa löytää mieleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kävin Stockmannilla: https://andiata.fi/products/julitta-dress-toile-de-jouy
Onko tämä arkikäyttöön vai juhlavampaan?
Viime kesän heinäkuu, 30C, mielessä. Pitäisi löytää sellainen pitkähihainen paita, joka ohuen ohutta puuvillaa - niitä joita saa ostettua mm. Kanarialta. Suomesta en ole noita vilpoisia vaatteita löytänyt.
Ostin Vintedistä uuden kesämekon. Toivon että mun päällä se ei näytä 80 luvun verhoilta jotka oon hätäpäissäni vetässyt päälle.
Itse tilasin kesävaatteita, kun viimevuotiset nakkasin roskiin. Kahdet kesähousut oli farkkujen lisäksi käytössä ja ne kuluivat yhdessä kesässä puhki. Aina pesun jälkeen otin käyttöön ja oli syksyllä roskiskamaa. Paljon siis käytin, mutta olis voinut kyllä seuraavaan kesään kestää.
Tilasin Bonprixlta kasan viskoosihousuja, pellavahousut, puuvillapaitoja ja yhden viskoosimekon. Kivan näköiset ja edulliset. Jospa kestäisivät pari kesää, kun housuja on useammat.
Viime kesänä löysin lomamatkalla ihanan puodin, jossa rekillinen upeita, värikkäitä boho-mekkoja. Olin ihan haltioissani. Otin sovituskoppiin ainakin 6 mekkoa. Mutta pettymys: kaikki näyttivät päälläni ihan hirveiltä. (Olen hoikka, että ei ollut kyse istuvuudesta.) Mekkojen ihanat värit ja kuviot eivät vaan sopineet hiusteni/ihoni väriin tai sitten muuten vaan tyyliini. Oli hyvä että ei tullut netistä tilattua vastaavia mekkoja.
Jos nyt katselisi jotain. Lämmin voi tulla ihan yhtäkkiä.
Mekko vai kaksiosainen asu? Tumma vai vaalea? Mitä neuvoisitte?
Mekko on ihanan helppo! Ja suht vaalea, jos helteessä meinaa sitä käyttää. Lisäksi sen pitää olla konepestävä ja riittää että henkarissa kuivattaa.
Mulla on kesävaatteita aivan riittävästi. Hellepäiviä on ehkä 10-15 kesässä ja se 15-18 astetta mikä muina päivinä on, vaatii pitkähihasta. Kesäkenkiä mulla ei ole riittävästi mutta se johtuu siitä, että toinen jalkani on kokoa 37 ja toinen 37,5 jolloin vaihtoehdot 37 on toiseen liian pieni ja 38 toiseen liian iso, vielä kun suurin osa leveälestisiä ja minulla kapea jalka joten kenkä ei pysy jalassa. Vain lenkkareita voi säätää. Toivoisin enemmän venykekenkiä. Ne mitä on, ne hankaa.
Ostin tori.fi vaatepaketin missä mukavia vaatteita kesään. Oli housuja, puseroita ja mekkoja. Eikä maksanut paljon. On mukavaa, kun saa vaihtelua eikä joka päivä tarvitse pukeutua samoihin vaatteisiin. Jos paketin yksittäinen vaate ei sovikaan niin ei harmita ja voin viedä sen UFFiin. Postimaksua ei tarvitse maksaa kun ostaa omalta alueelta ja noutaa.
Ärsyttää kun haluaisin olla hoikempi, paino on kivasti laskussa mutta vielä melkein 10 kg pitäs lähteä. Ei tee mieli tilata vaatteita kun pitäs ennakoida ja jos ei onnistukaan niin harmittaa vielä enemmän. Paino laskenut 5-8 kg kuitenkin tänä vuonna. Kesällä ehkä luokassa 65-70 kg ja koko M-L mutta mitään tiukkaa ei voi pukea.
Tai sitten pitää vaan elää hetkessä ja koettaa etsiä jokin kiva rento mekko joka sopii useammalle koolle.