Hirmu vaikeaa löytää mieleistä kevättakkia. Ostin sitten sellaisen mihin en ole tyytyväinen
Sokkarilta viimein hätäpäissäni ostin sellaisen ankean kaurapuuronvärisen tätitakin kun en muuta löytänyt😒
Tarjolla vain ankeita värejä ja kummallisia malleja. Mistä te muut olette löytäneet takkinne?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pitää olla hupullinen ja tuulta pitävä takki. Muuten ei tarkene Suomen keväässä ja suvessa. Tulee niin usein ja kovaa.
Niin pitää.
En ole löytänyt tismalleen mielestäni välikausitakkia enää vuosiin, vaikka olen selaillut läpi kaikkien verkkokauppojen valikoimia. Pari hyvää olen nähnyt mutta niiden hinta on ollut useita satoja euroja eli liian kalliita minulle.
Vuosi sitten tilasin Bonprix'lta kevyen maihinnousutakin eli parkan joka on ihan ok, mutta sekään ei täysin sellainen kuin olisin halunnut.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Usko tai älä, mutta minä olen löytänyt jo useamman Tokmannilta! Käy siellä silmät auki, löytyy hyviä värejä ja yksinkertaisia malleja. Valikoima on ihan eri värimaailmaa kuin tylsä Prisma. Myös hyvät alennukset, kun kausi vaihtuu. Suosittelen!
Nykyään pitää olla hupullinen ja tuulta pitävä takki. Muuten ei tarkene Suomen keväässä ja suvessa. Tulee niin usein ja kovaa.