Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras sarja, jota olet katsonut viimeisen kuukauden sisään

Vierailija
29.04.2026 |

Mulla Mitfordin sisaruksista kertova sarja Outrageous, jota voi katsella Yle Areenasta. Sain juuri tuotantokauden loppuun ja odotan innolla seuraavaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhu sarja hyvistä ihmisistä trilleri , vaarallinen vieras tai jotain sellaista .  YLE areenassa.  Rikos ja jännitys. 

Vierailija
42/45 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Fast Show

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gangs of London

Vierailija
44/45 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Boy's tai Yellowstone. M34

Yellowstone on toiseksi paras katsomani sarja ikinä. Paras on Downtown Abbey.

Kaiikki hehkuttaa Yellowstonea. Mä katsoin ekan jakson, ehkä tokankin, mutta ei vain uponnut. Siinä oli mielestäni sellainen tietty tapa kuvata hahmoja, että hahmot ovat sellaisia tietynlaisia koviksia. Vaikea selittää. Mun mielestä se on rasittava tapa ja saa kiinnostukseni sarjaan sammumaan. Tästä esimerkkinä vaikkapa House of Guinnes, jota myös yritin katsoa.

Ap

Kokeile Yellowstonen suvun historiasta kertovia 1883 ja 1923 sarjoja. Kannattaa aloittaa tuosta 1883, siinä kerrotaan suvun historiasta ja matkasta kohti Yellowstonea. Oikein harmitti, kun tuossa 1883 oli vaan kymmenen jaksoa, sitä olisi katsonut pidempäänkin. 

Vierailija
45/45 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Boy's tai Yellowstone. M34

Yellowstone on toiseksi paras katsomani sarja ikinä. Paras on Downtown Abbey.

Kaiikki hehkuttaa Yellowstonea. Mä katsoin ekan jakson, ehkä tokankin, mutta ei vain uponnut. Siinä oli mielestäni sellainen tietty tapa kuvata hahmoja, että hahmot ovat sellaisia tietynlaisia koviksia. Vaikea selittää. Mun mielestä se on rasittava tapa ja saa kiinnostukseni sarjaan sammumaan. Tästä esimerkkinä vaikkapa House of Guinnes, jota myös yritin katsoa.

Ap

Ymmärrän, Yellowstonen hahmot ovat kovia ja armottomia. Mutta kuten voi arvata, perheen sisäisten kitkojen ja henkilöiden käytöksen takaa löytyy traagisia tapahtumia.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme