Miksi naiset haluaa aina 20 cm pidemmän miehen
Eikö samanpituinen ole tarpeeksi komea. Treffi ohjelmissakin naisille valitaan 20 cm pidempi mies koska muuten ei voi olla kemiaa.
Kommentit (50)
Mieheni on minua 18 cm pitempi, on pitudeltaan 186 cm. Minusta sopivan pitkä, yli 190 cm ovat liian pitkiä makuuni. Esim. koripallolijat ei miellytä silmää.
No, yleensäkin naiset haluavat sen tietyn 15-20 cm pituutta mieheltä, vähintään...
Aika vähän on samanpituisia miehiä kuin minä itse (olen 161 cm), mutta mulle se 20 cm pidempi on kyllä aika lailla maksimi. MIeluummin keskipituutta lyhyempi mies.
Mun mies on mua 8 cm pidempi. Yhdessä jo 31 vuotta.
No ettei tarvitsisi kurotella kaappien ylähyllyille!
Vierailija kirjoitti:
No, yleensäkin naiset haluavat sen tietyn 15-20 cm pituutta mieheltä, vähintään...
No yleensäkin eivät halua. Tuollaisia naisia on noin 5% kaikista jolle miehen pituudella ylipäätään on merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki naiset aina... yhyy.
Tämä🤢. Aina , kaikki , jokainen j.n.e.
Aika erikoinen käsitys sinusta sanalla "aina". Ei treffiohjelmat ole reaalimaailman aina.
Tosin itse 160-senttisenä olisin mielelläni ottanut 180-senttisen miehen, mutta ei se niin sentilleen ole. Kyllä aivan muut ominaisuudet ratkaisevat eikä pituus. Paitsi treffiohjelmissa.
Joopa joo. Kai ap ymmärrät, että läheskään kaikille naisille ei edes pitkiä miehiä riitä, mutta silti suurin osa pariutuu. Sinussa on ihan muut viat joiden rakua et kelpaa.
Pera55:ttä, Puppaa ja Allua kaivataan puolustamaan miesparkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on mua 15 cm pidempi ja siinä on ihan sopivasti pituuseroa.
Mun 5cm minua pitempi.
Mä haluan miehen jolla on 20 cm, siksi muualta tulleita, Suomi-pojilla pienet nysät.
En mä ainakaan ole halunnut. Aviopuoliso on 167 cm, minua senttiä lyhyempi. Juuri hyvä näin. En ole koskaan tykännyt isoista "korstoista", vaan mun maku on aina ollut hoikat poikamaiset miehet, mieluiten lyhyet tai lyhyehköt myös.
Oma mieheni on 160 cm pitkä. Kyllä, 160 cm. Itse olen 162 cm. Turha yleistää. 11 vuotta oltu onnellisesti yhdessä.
N35
Mun puoliso on 173 senttinen ja itse olen 165 cm. Ihan on sopiva pituus molemmilla.
Yhyy, miksi minä äidin mielestä komea 160cm työtön ja kouluttamaton bensalenkkari en kelpaa naisille.
Jokainen saa valita mieleisensä kumppanin, kunhan tunne on molemmin puolinen. Monet naiset tykkäävät pitkistä miehistä, monet miehet tykkäävät kauniista naisista. On se niin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 35 cm minua pidempi. Olen pätkä.
Hui!,
Olette huvittava näky
Miehellä pitää olla metrin pituinen jortikka ja pituutta 10 metriä. Naisilla on oikeus vaatia vain parasta.
AP. Olen itse 168cm mies ja minua haluavat alle 170cm naiset ja heitä riittää kivalle miehelle todella hyvin