Pärjääkö lentoemännän tuloilla?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu yhtiöstä
Kyllä se enempi itsestään riippuu. Yksi pärjää tonnilla hyvin kuukauden, toisella ei riitä kolme.
Mulla on bruttoeläke 2460€. Pärjäänkö hyvin sillä, jääkö mulla säästöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu yhtiöstä
Kyllä se enempi itsestään riippuu. Yksi pärjää tonnilla hyvin kuukauden, toisella ei riitä kolme.
Monen emännän elämäntyyli näyttää ainakin ulospäin luksukselta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on palkka?
Peruspalkka on vain jotain 2000€
Vierailija kirjoitti:
Aiotko alalle?
Ap tässä! Tekisi mieli mutta kun mieskin pienipalkkainen niin mietin pärjäämmekö.
Kyllähän tuon peruspalkan päälle tulee lisiä. Se on kuitenkin aika rankkaa työtä, epäsäännölliset työajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko alalle?
Ap tässä! Tekisi mieli mutta kun mieskin pienipalkkainen niin mietin pärjäämmekö.
Sulla ei lentoemäntänä ole paljon aikaa tuhlata. Voi myös syödä matkustajien ruokia, jos niitä jää yli. Usein niitä jää, ja työnantaja tarjoaa työvaatteet. Pienet menot.
Iske lentäjä ukoksesi niin hyvä elintaso on taattu!
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko alalle?
Mä ahdisten lentoemäntiä koneessa ois kiva jos joku lentsikkaemäntä suuttuisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdollista.
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuon peruspalkan päälle tulee lisiä. Se on kuitenkin aika rankkaa työtä, epäsäännölliset työajat.
Mutta sitä tasapainottaa huomattavasti vähäiset työpäivät. Taitaa olla yli puolet kuukaudesta vapaata. Pääsee hyvin irti oravanpyörästä.
Keskipalkka 2600e/kk 30h työtunneilla.
Jos tekisit samalla tuntipalkalla toimistotyötä kokoaikaisena, bruttosi on 4 000e/kk
Eikös se riipu aika paljon menoista... ei niinkään ammatista.
Riippuu mihin elintasoon on tottunut.