Nykynaiset muistuttavat entisajan merimiehiä
Harrastetaan irtosuhteita, on ronskeja puheita ja tatuointeja.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Rööki huulessa jatkuvasti.
Eiköhän ne miehet edelleen enemmän polta.
Katkeran pillua saamattoman incelin naisia mollaava aloitus osa 999 999🥱
Miksi tatuoinnit naisella on jotenkin paha juttu?
Merimies (tai -nainen) olisikin oikea unelma-ammatti! Tatuointeja ei löydy eikä alkoholia juuri kulu, voisko silti päästä merikapteeniksi opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Merimies (tai -nainen) olisikin oikea unelma-ammatti! Tatuointeja ei löydy eikä alkoholia juuri kulu, voisko silti päästä merikapteeniksi opiskelemaan?
Pitää olla ensin muutama vuosi merillä. Ps. Saimaan kanava ei ole meri.
Kuulostaa hyvältä. Tämä kelpaa minulle. Vai luulitko, että tämä on joku loukkaus?
No voi voi. Kun nuo pätee mieheen, niin se on ok, mutta kun naisella on tatuointeja tai kiroilee tai ei ole vakisuhdetta, niin sitten se on joku hirveä vääryys.
Ja miehet kitisevät kuin akat. Esimerkiksi ap
Nykymiehet muistuttavat entisajan vauvoja. Itketään vain kaikesta ja ollaan aivan avuttomia. Sen lisäksi vielä syytetään ketä tahansa muuta omasta pahasta olosta paitsi itseä ja yritetään pakottaa muut olemaan ja elämään niin kuin itse haluaisi (tätä ei edes vauvat tee).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niin. Ennen oli miehet rautaa, nyt ne ovat puuta hiiohoi.
Naiset ovat rautaa ja miehet ovat puuta hioohei...
St. pauli ja reeperbahn
Sinne veri vetää uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehet muistuttavat entisajan vauvoja. Itketään vain kaikesta ja ollaan aivan avuttomia. Sen lisäksi vielä syytetään ketä tahansa muuta omasta pahasta olosta paitsi itseä ja yritetään pakottaa muut olemaan ja elämään niin kuin itse haluaisi (tätä ei edes vauvat tee).
Missä tuollaisia miehiä on? En itse tunne ainoaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Kyllä naiset ja miehet saavat olla samanlaisia. Tosin se pelottaa miehiä, koska valta ja halu määrätä naisia omiin tarpeisiin sopivaksi on murentunut.
Voidaanko sitten sanoa, että naiset ovat ihan yhtä toksisia kanssa kuin miehet, jos heistä on tullut miesten kuvia?
Boring. Taas samaa ulinaa. Poistoon tällaiset jankutukset.
Päivän naisvihaketju. Jippii ... ei ku ...hapstapapaskaap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan. Puuttuu vain papukaija olkapäältä.
Sekä se puujalka...
Ja Sabrinan & Sammy Foxin kipparihattu.
Vierailija kirjoitti:
Tai onko se nykyään sukupuolineutraalisti merihenkilö?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on oikeastaan aika kiva vertaus. Siis aidosti näin saaristossa viihtyvälle naiselle mieluisaa olla merinainen :) Toki tatuointeja ei ole, vielä, mutta suunnittelin ottavani jossain vaiheessa ainakin mökkipaikan koordinaatit. Irtosuhteitakaan en ole juuri harrastanut kun päädyn aina yhden yön jutustakin pitkiin parisuhteisiin. En siis tiedä miten seksiä harrastetaan ilman että sen jälkeen kehittyy tunteita, mikä on harmillista. Uskon kuitenkin ihmisen oikeuteen elää vapaana ilman että tarvitsee miettiä mitä miehet musta ehkä mahdollisesti ajattelee. Enkä välitä olla mitään hienoa ja pyhää vaimomateriaalia. Olen elävä ihminen, en esine palkintokaapissa kohottamassa miehen egoa.
Kukin tyylillään. Minä taas ihan itseni takia tahdon olla kuten Caesarin vaimo, kaiken arvostelun yläpuolella.
En ymmärrä mistä kukaan edes löytää seuraa irtoseksiin, olen elämässäni tavannut kolme miestä jotka oli niin hyviä että niille voisi itsensä antaa. Yhden kanssa 20 vuotta avioliittoa takana, ne kaksi muuta tapasin kun oli jo sormus sormessa joten tilaisuudet meni sivu suun.
Ei ole rima kovin korkealla kenelläkään joka seuraa löytää yhden illan juttuihin.
Ei paljon merimieheltä heru...