Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, mitä asioita jäätte vaille ilman parisuhdetta (mitä siis kaipaatte)?

Vierailija
28.04.2026 |

Itselleni suurin on mökin ja veneen omistus. Jos olisi parisuhde, olisi varmasti molemmat. Mutta en yksin jaksa sellaisista huolehtia niin jäänyt hankkimatta. Yksin ei oikein varaakaan. Se harmittaa. t. nainen 51v

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelijaa, joka esim. nyt just sais tehdä mulle voikkarin!

Vierailija
22/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun on ollut sinkku koko elämänsä. Pimppi on ainoa asia, joka pyörii aina mielessä. Joten luultavasti se. M66

Aika vanhalla miehellä pimppaloora edelleen vaan mielessä...

Mihinkäs se koira karvoistaan pääsisi, vaikka vähän harmaantuisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kaipaa mitään jutteluita enkä läheisyyttä...viihdyn hyvin omassa seurassani. Mökkeilisin ja veneilisinkin yksin, jos vaan mies osallistuisi kuluihin ja huoltaisi näitä minun puolestani. Ehkä en sitten tarvitse parisuhdetta vaan lisää rahaa ja huoltomiehen... t. Ap

Huoltomiehiä löytyy kyllä. Jonoksi asti.

Vierailija
24/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun on ollut sinkku koko elämänsä. Pimppi on ainoa asia, joka pyörii aina mielessä. Joten luultavasti se. M66

Kun tuli pakkomielteeksi murrosiässä, niin jäi pysyväksi riesaksi. Niin lässy ja aikaansaamaton olen ollut, että haaveeksi on jäänyt. M66

Joo, mutta se jäi haaveeksi juuri sen takia, että ajattelit pimppaa, et naista ja suhteen vaalimista. Ei näin nuoret, tai jäätte ilman, kuten M66. Keskittykää naiseen ja suhteen vaalimiseen ja pimppaa lohkeaa siinä sivussa.

Vierailija
25/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun saa täydessä vauhdissa sujauttaa kakkoseen ja nauraa ku muija kiukuttelee

Hämmästyttävää, ettet ole parisuhteessa.

Vierailija
26/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelijaa, joka esim. nyt just sais tehdä mulle voikkarin!

Voikkarin vai suikkarin?

Vierailija
27/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut elämästäni yli 30 vuotta sinkku. Sitten tapasin jonkun, joka salakavalasti vei pikkuhiljaa sydämeni. Näki sinne, minne muut eivät katsoneet. Kuunteli asioita joita muut eivät olleet kysyneet. Välitti tavalla, jonka en koskaan ajatellut koskevan itseäni. Kaipaan siis sitä tunnetta, että ollaan me vastaan maailma 🥺😭 N30+

Vierailija
28/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetetaan hypnotisoida se pimppi sieltä mielestä pois.  Ajattele jotain tosi haisevaa juustoa vaikka, valeltuna haisevalla sillivedellä. Näin ensi alkuun. Ajattele vanhaa partaista eukkoa ja sen haisevaa suuta... 

Vierailija
29/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs se koira karvoistaan pääsisi, vaikka vähän harmaantuisivat.

Vähän? Olivat kokonaan harmaat jo viisikymppisenä. M66

Vierailija
30/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuli pakkomielteeksi murrosiässä, niin jäi pysyväksi riesaksi. Niin lässy ja aikaansaamaton olen ollut, että haaveeksi on jäänyt. M66

Joo, mutta se jäi haaveeksi juuri sen takia, että ajattelit pimppaa, et naista ja suhteen vaalimista. Ei näin nuoret, tai jäätte ilman, kuten M66. Keskittykää naiseen ja suhteen vaalimiseen ja pimppaa lohkeaa siinä sivussa.

Liian isotöistä ja kallista. Tyydyn omaan käteeni. M66

Vierailija
31/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura, läheisyys, arjen jakaminen, seksi, lapset, yhteinen koti ja omaisuus

Vierailija
32/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan oikeastaan vain matkaseuraa. Exän kanssa tuli paljon reissattua ja yksin ei huvita enää lähteä. Mulla ei edes ole sellaista sinkkukaveria joka voisi lähteä mukaan, niin nyt sitten kökötän kotona.

Vierailija
33/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kaipaa mitään jutteluita enkä läheisyyttä...viihdyn hyvin omassa seurassani. Mökkeilisin ja veneilisinkin yksin, jos vaan mies osallistuisi kuluihin ja huoltaisi näitä minun puolestani. Ehkä en sitten tarvitse parisuhdetta vaan lisää rahaa ja huoltomiehen... t. Ap

Itsekin tykkäisin mökistä, mutta jonkun muun pitäisi huoltaa sitä. Inhoan huoltotöitä. Mutta soutuvene minulla on. Sillä on useammankin naisen kanssa käyty kalassa. Mutta nykyään ei. No, ehkä sitten kaipaan soutelua. m

Vierailija
34/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen. Ruoanlaitto yhdessä, pää- ja jälkiruoka. Ehkä lasi viiniä siinä kokkailun ohessa.

Vierailija
35/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujen maksajaa.

Vierailija
36/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti olisi ehkä helpompaa, jos olisi kaksi työssäkäyvää aikuista perheessä, mutta muuten en kyllä kaipaa mitään. Jos olisi kunnon mies, arki olisi jollain tavalla ehkä helpompaa, mutta puolison kanssa se olisi todennäköisesti myös monella tavalla vaikeampaa. Parisuhteen hyvillä puolilla on aina myös hintansa. Ja niinhän se on, että kaikessa on hyvät ja huonot puolensa. Mä valitsen sinkkuuden. Empiirinen kokemukseni on osoittanut, että mun on parempi näin.

Vierailija
37/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin sinkkua joku 4-5 päivää. Puhuin siis vain asiaa, ei kosketusta, ei hyvän yön toivotuksia ei huomenia. 

Kyllä tuli kosketusta ikävää, keskustelua, asioiden jakoa ja suunnittelua.

Sitten ajatus uusiin miehin tutustumisesta ahdisti. Yksin tekeminen ahdisti. Auton huolto, lampun vaihto.. nää. Yhdessä on kivempaa.

Vierailija
38/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se haliminen ja läheisyys ihan kivaa mutta nyt mietin että olikohan se tunne vaan sen ihastushuuruisen aivon hallusinaatiota. Eniten ehkä jäin kuitenkin kaipaamaan sitä kun katsottiin yhdessä elokuvia ja sarjoja.

Vierailija
39/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua

Vierailija
40/44 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miinustettu ap:n aloitusta?

==i suurin on mökin ja veneen omistus

Tuosta syystä miinusta.

Eikö ihmisillä saa olla omia mieltymyksiä? Ap.lle se on tuo mökki ja vene, jollekin muulle joku muu

Ei toisten mieltymyksistä ole pakko tykätä