Äitiyspakkauksesta
Vieläkö jakavat vanhaa viime vuoden mallia? Kelan sivuilla vielä -06 pakkaus
Kommentit (38)
Päätättekö te todellakin kuvien perusteella että otatteko ä-pakkauksen vai rahan? Siis pelkästään tuotteiden VÄRIN perusteella??
Voi sentään teitä pikku äitejä :oD
LoL
Oikeasti onko sen värin niin väliä???! Jos väri on määräävä tekijä, niin ottakaa se raha. Pidän äitiyspakkausta suuressa arvossa, vaikka mielestäni esim. meidän pojalle saama 2003 lila oli minusta aika tyttömäinen väri. Mutta ei toi poika siitä pahentunut :)
minulla on ihan oma vauva ikää muutama viikko ja en ole vielä saanut äityispakkausta sillä lähettävät sen Minulle kun uusi tulee jakoon. hakemus on ollut kelASSA KYLLÄ AJALLAAN. MUTTA NÄINKIN VOI TEHÄ KUN ON MAHDOLLISUUS.
Olet juuri saanut vauvan ja jaksat miettiä jotain äp:n väriä, hohhoijaa...
Olin tänään itse kelassa kysymässä neuvoja paperiasioihin. Sanoivat, että toisin kuin vielä kk sitten näytti, riittää vanhoja pakkauksia vielä muutamaksi viikoksi, ehkä toukokuun loppuun.
Kelan täti epäili, että " jotkut ei laita papereita tulemaan, koska toivovat uutta pakkausta, joten vanhoja ei menekään siihen tahtiin kuin laskettiin" ...
Oliskohan noin, että jotkut tosiaan odottelee niiden papereiden kanssa... ;)
Täti oli vähän ymmällä, kun oli vasta tänään kuullut, että tällainen mahdollisuus on! Heh.
Mitä teet äitiyspakkauksella 2kk vanhan vauvan kanssa? jemmaat seuraavalle? Vaipat pieniä.. Ekat vaatteet pieniä... jne jne...
Mutta kiva kun pienissä vaatteissa on kivat värit :)
kärsimään vanhasta pakkauksesta, hyi teitä!
täällä on kerrottu, että 2006-vuoden pakkauksia jaetaan vielä jopa kesäkuun puoleen väliin asti.
mutta ei näköjään vaihtunut. mihin ne sitä uutta pihtaa. onko kellään uudempaa tietoa.
ja suutun niille kun eivät vaihda jo kuvia edes. paljonko niitä vanhoja vielä on kun ei tule edes kuvia. 19 viikosta kuulin minäkin. eli huomenna oisko.
petyitkö .....odotitko sitä uutta jota kaikki odottaa mahtaa se olla iso pettymys kun lopulta ilmestyy.
Vierailija:
petyitkö .....odotitko sitä uutta jota kaikki odottaa mahtaa se olla iso pettymys kun lopulta ilmestyy.
Ja aivan mahtava onkin verrattuna 2006 vaaleansiniseen ällötykseen. Onneksi saan kuopukselleni uuden joka tapauksessa. Eihän nykypakkausten laatu ole lähelläkään 90-luvun pakkausten laatua, mutta ahkeraan käyttöön tulee joka tapauksesssa meillä. :)
ollaan ainakin yhden paketin verran lähempänä sitä uutta ihanaa pakettia jota itsekin odottelen.
ei ainakaan jos matkaa kertyy 300km.
Ja päätän todella kuvien ja värin perusteella otanko lapselleni äityispakkauksen vai otanko rahana. minulla siis todellakin väri ratkaisee. Sillä puen lapseni ja myös tylevan vauvani vain ja pelkästi passaaviin väreihin ja muoti kuteisiin.
hihii...laittakaa jo paperinne menemään... kerkee sopivasti sitten vaihtua niin mä saan uuden....mulla ei oo vielä kiire...
Ai niin, lahjahevosen suuhun ei pitäisi kurkistaa..
siittäkää se sellaiseen ajankohtaan, että varmasti saatte sen uusimman uuden paketin. ei tulisi paha mieli kenellekään.
minua ainakin kiinnostaa koska pakkaus oikeasti vaihtuu ja onko väreiltään mitä? ihmettelen kanssa miksi kela ei vaihda kuvia netisivuille? mikä siihen on syynä?
Mitä ihmeen väliä sillä on mitkä kuvat Kelan sivuilla pakkauksesta on? Hyödyttääkö se teitä että tiedätte etukäteen minkä värinen potkupuku siellä tänä vuonna on- luuletteko että sen voi vaihtaa vai mitä??!
Jestas että aikuiset (ilmeisesti ja TOIVOTTAVASTI tulevina vanhempina olette tosiaan aikuisia ihmisiä) jaksaa olla naurettavia.
Olkaa kiitollisia että sellainen pakkaus jokaiselle veronmaksajalle annetaan perheenlisäyksen sattuessa.
Kehtaattekin valittaa aina.
YÄK