Olen shokissa. Sain tänään kuulla saavani perintöä yli 700 000 euroa.
taivas! en käsitä vielä koko asiaa, että olen rikas!! Voi hyvä tavaton, onko kukaan muu saanut tuollaisia summia perintöä??
Kommentit (14)
odotin alle 100 000 euroa. Tai tuo odottaa sana kuulostaa varmaan kauhealta, mutta kyseessä jo yli 90-vuotias minulle rakas vanhus.
Muista kuitenkin varautua perintöveroon - tosin tuosta summasta jää silti ihan kivasti =).
Ei tarvii sun kärvistellä asuntolainojen ym. kanssa. kateeksi käy!
Veroja varmaan joudut maksamaan summasta melkein puolet, mutta jäähän siitä silti mukava potti.
puolet veroa? huh. en silti valita, tietenkään. ollaan köyhä lapsiperhe, kolme lasta ja homeinen vuokrakämppä alla, opintolainat niskassamme.
Mukava kuulla hyviä uutisia, varmasti helpottaa raha-asioiden hoitoa. Laittakaa osa poikimaan!
Asunnon ostamisessa kannattaa varmaan odottaa, kun on niin kallis hintataso ja hinnat varmaan tulee kohta alas. Säästöönkiin kannattaa laittaa, tuollainen summa poikii mukavasti.
Mutta opintolainat kannattaa ilman muuta maksaa heti pois.
Kannattaa mennä jonkun sijoitusneuvojan puheille. Ja miettiä harkiten mihin rahat laittaa.
Vierailija:
puolet veroa? huh. en silti valita, tietenkään. ollaan köyhä lapsiperhe, kolme lasta ja homeinen vuokrakämppä alla, opintolainat niskassamme.
Prkl et jollain käy mäihä!
T: 2 maitotonkkaa perinyt :(
Ellet sitä jo ole. Kuka täysjärkinen tulee tänne saamaan shokkeja, jos perii jotain, ihan sama paljonko perii, ja mistä perii ja miten perii?
veron määrän voit käydä katsomassa www .vero. fi sivuilta ja etsi sieltä lahja- ja perintövero sieltä näet miten ne veroluokat menee eli meneekö sulta veroa 1, 2 vai 3 luokassa.
Verojen jälkeenkin saatte kivan asunnon yms. muuta kivaa ja varmasti jää vähän säästöönkin....
ja olin jo siitä mennä ihan sekaisin.. joo ja köyhä nuoriperhe ollaan, että tarpeeseen sekin tuli ja helpotti kummasti :)
Mutta ap:lle onnea tosi kiva summa käytä fiksusti :))
Onnea sukulaisesi kuoleman johdosta =o)