Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko lisäneliöitä saa 30 000 eurolla?

Vierailija
10.05.2007 |

Meillä on tarkoitus laajentaa omakotitaloa ja meillä on varaa lainaan 30 000 euroa. Minkä verran tuolla summalla saa neliöitä? Jostain luin että se olisi tonni ja neliö eli meille saataisiin 30 lisäneliötä. Sitten talomme olisi noin 90 neliön suuruinen.

Onko talon laajentajia kuulolla ??? Millaisia kustannuksia teillä on ollut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä miten joudutte tekemään maatyöt, perustat yms. Mun mielestäni laajentaminen maksaa saman verran kuin uuden tekeminen, varaisin ainakin 1500¿/m2 eli 20m2. Itse kaiken tehden ja kamat tutulta tarjouksista voi päästä aika lähelle tonnia

Vierailija
2/2 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan eriasia tehdä makuuhuoneita tai kylpyhuone/vessa. Laajennatteko ylöspäin vai sivulle? Samaan vai eritasoon? Teettekö työt itse vai teetättekö palkatulla työvoimalla tai urakalla?

Uudisrakennuksessa tuo 1000 e/neliö pätee ehkä makuuhuoneisiin. mutta jos kyseessä kosteaa tilaa voi tuon neliö hinnan kertoa ainakin 2-3.

Ylöspäin on halvinta laajentaa, varsinkin jos kattorakenne sen sallii ja tilaa löytyy valmiiksi jo rakenteista.

Luulisin, että sivulle tuolla rahalla ei saa kuin 10-15 neliötä jos työstäkin pitää maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi