Kukas ne taivaspaikat jakaa?
Tänään joku muu poliitikko epäili Riikka Purran taivaspaikkaa. Enpä tiennytkään, että siellä eduskunnassa nekin jaetaan.
Kommentit (56)
Tori.fi:ssä on näköjään muutama paikka myytävänä, mutta hinta on kova.
Saa bonuksena kun tarpeeksi höylää S-etukorttia
Entäs jos ei usko Jumalaan ja Jesse Nasseen? Ei silloin edes havittele mitään taivaspaikkaa. Hittoako tuo jollekin demukkahuijarille kuuluu?
Eve Heinäluoma pohti retorisesti tiedotteessaan, saakohan Purra edes taivaan porteilla anteeksi petettyjä vaalilupauksiaan.
"Riikka" Taivaan Porteilla: olen empaattinen ja herkkä ihminen - ainakin omasta mielestäni, pääsenkö sisään?
Pyhä Pietari: Venaa vähän, kysyn Pomon pojalta: Se ei meille käy!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun 2 kytyä (lankoa) ja toisen vaimo jakaa menolippuja helvettiin.
Miun ex luokkakaveri tuli uskoon ja kertoi miun joutuvan helvettiin. Pitäis vissiin joltain sitä taivaspaikkaa kysellä, mutta lienee turha toivo 🥺
Vierailija kirjoitti:
Finnair myy liput.
Hyvä, mulla onkin runsaasti pisteitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Eve Heinäluoma pohti retorisesti tiedotteessaan, saakohan Purra edes taivaan porteilla anteeksi petettyjä vaalilupauksiaan.
"Riikka" Taivaan Porteilla: olen empaattinen ja herkkä ihminen - ainakin omasta mielestäni, pääsenkö sisään?
Pyhä Pietari: Venaa vähän, kysyn Pomon pojalta: Se ei meille käy!
Eikö Heinäluoma tiedä että se joka tuomitsee tuomitaan.
Lataa "taivaan ilot" -äppi 30.5 mennessä ja saat Harpunsoiton alkeet -kurssin ilmaiseksi 😇
Hän korkeutensa Donald John Trump, oman elämänsä kuningas, paavi ja jeesus.
Mummo voitti ruotsinlaivan peliautomaatilla. Papalla oli huonompi tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Se, joka asuu taivaassa, päättää ketkä päästetään hänen luokseen.
Asuja ei päätä mitään, se on omistajan asia.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla taivaspaikkamaksu ja verot päälle oletetusta taivaspaikasta…
Lisäksi tulee lisämaksu vitkastelusta.
Onko taivaassa parkkipaikkoja, toivottavasti ei ainakaan lappuliisoja. Ford -kuskien autoissa ei taivaassa ole milloinkaan vikoja, ovat kärsineet täällä maan päällä tarpeeksi. Sen sijaan Toyota -kuskit... o-ou...
SPR:n arvoissa se on päävoittona.