Riikka Purra saa mielisairailta roskapostia
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011968697.html
Tuollaiset hullut kirjoittelijat pitäisi saada siteisiin ja lukkojen taakse.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Hullulle akalle hulluilta postia 😁
Sitä saa, mitä tilaa. Taas kerran.
-winner-
Luin vahingossa Riikka otti mielisairaalta poskeen
Tuo on sitä parempaa vihaa.
Jännä ettei vassarit nyt älähdä naisvihasta.
Vierailija kirjoitti:
On täällä sairasta sakkia. Ja ketju saa tietenkin jäädä😂
Tietysti. SUPO jäljittää jo kaikkien kirjoittajien ip-osoitteita ja kohta on vasarapartio ja dronet ovella.
-winner-
Riikka tekee vain sitä mihin hänet on äänestetty. Ryhtykää itse ehdolle jos haluatte päästä vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan tässä koska maalittamislaki lähtisi erään ministerin pöydältä. Olen kyselyn lain perään mutta ei se kiinnosta hallituspuolueen jäseniä. Koska uhriutumiskortti ei toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisvihaa tihkuva Purraa pitäisi sääliä kun karma iskee takaisin?
Vassarinaisia ei saa vihata mutta persunaisia pitää vihata. Se on tämän palstan tila nyt. Sairasta.
Inhottavaa käytöstä, mutta tuollainenhan riikkuli on itsekin ja sai vielä aikanaan palkkaa vihapostaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Riikka tekee vain sitä mihin hänet on äänestetty. Ryhtykää itse ehdolle jos haluatte päästä vaikuttamaan.
Riikka äänestettiin tähän:
"Köyhiltä ei leikata. Se ei meille käy."
Riikka tekee...niin, mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisvihaa tihkuva Purraa pitäisi sääliä kun karma iskee takaisin?
Perusteles nyt kuitenkin miten Purra tihkuu naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostaisin Riikkaa rohkeudesta leikata ja korjata alijäämää, jos se oikeasti tapahtuisi. Vaan ei, rahaa syydetään kaiken maailman typeryyksiin kuten räsästen raamattukouluihin ja jennulin ampumaratoihin, samaan aikaan sitten haukutaan ja solvataan tavallisia kansalaisia ja työttömäksi joutuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hullu hullun tunnistaa.
No odotellaan ja katsotaan mihin tälläinen johtaa,pelkään että väkivaltaan on enää pieni askel,eikä se tunnu huolettavan vasemmalla laidalla pätkääkään.Eikös nämä kerro että puheista on pieni askel enää.
Purran entiset äänestäjät jättävät vain palautetta. Miksi se olisi vasemmiston ongelma kun persut lähettelevät vihaviestejä toisilleen?
Nämä asiat käsitellään varmaan suljettujen ovien takana puolueen sisällä ja kaikki riikan valtaan nostaneet vähänkään lihavat ja Tarja Halosesta vaaliteltoilla kiihottuvat miehet lentävät kuin leppäkeihäät puolueesta, eduskuntasalista puhumattakaan. Se on loppu kaikelle naisvihalle nyt kerta kaikkiaan, aivan kuten Petterin ilmoituksella kaikki rasismi loppui Suomesta.
-winner-
Jospa nämä Riikalle kirjoittelijat eivät ole saaneet yhteiskunnan rahalla terapiaa 3 vuotta kuten Riikka sai.
"Sitä saa mitä omien kannattajien käytöksellä tilaa" Makutakuu!
Vierailija kirjoitti:
Hullulle akalle hulluilta postia 😁
Tämähän se on se tavallisin kiusaajan puolustus: o ihminen ansaitsee tulla kiusatuksi.
Some on lisännyt kiusaamista valtavasti, ihmiset käyttäytyvät siellä todella ilkeästi. Täällä sekä kaikilla avoimilla keskustelupalstoilla. Jos tämän asian julkituo, ei se ole uhriutumista vaan ihan aitoa huolta siitä, millaisia petoja meistä on tullut. Vai olemmeko aina olleet? Ainakaan yhdenkään somekiusaajan ei tarvitse hurskastella miten julmaa on koulukiusaus. Aikuiset näyttää mallia siihen.
Vierailija kirjoitti:
Jospa nämä Riikalle kirjoittelijat eivät ole saaneet yhteiskunnan rahalla terapiaa 3 vuotta kuten Riikka sai.
Niin, no, terapiamuotona siis 3 vuotta yhteiskunnan rahoilla leikkimistä ja ihmisten kiusaamista Suomen hallituksessa? Terapeutille voisi sanoa: EI NÄIN.
-winner-
Voi kuule ystävä hyvä! Eihän tuo ole mielisairautta, se on vain normaalia nuorten naisten vasemmistolaisuutta!
Mua kiinnostaisi aina psykologisesti, että mitä tämänkaltaisten törky- ja uhkausviestien lähettäjät lopulta hakevat, ellei niitä sitten suoraan osastohoidosta tehtailla?
Onko kyseessä vilpitön uskomus, että viestin kohde "ymmärtää toimivansa väärin" ja näin törkyä lähettämällä tämä muuttaisi toimintaansa?
Vai mitä näillä haetaan syvällisesti?
Purran entiset äänestäjät jättävät vain palautetta. Miksi se olisi vasemmiston ongelma kun persut lähettelevät vihaviestejä toisilleen?