Kainalokarvat naisella?
Välillä medioissa on lööppejä että karvoja ei enää ajella ja luonnollisuus on trendi.
Oletteko te itse joskus karvoineen kaikkineen oletteko nähneet koskaan naista kainalokarvoilla? Itse en oikeastaan taida edes olla nähnyt. Niin tabu se taitaa olla! Naisellahan ei karvoja saa olla!
Karvojen ajelumainoksissakin ajellaan valmiiksi sileää aluetta.
Kommentit (22)
Taitaa olla elämänhallinta pielessä jos ei saa kainalokarvoja sheivattua. Aikaa menee minuutti.
Biologian mukaan naisilla on kainalokarvat.
Vierailija kirjoitti:
Biologian mukaan naisilla on kainalokarvat.
Totta!
Miksi pitäisiä miettiä edes sanaa trendi.
Mielestäni monen asian turhuus/outous liittyy sanoihin muoti tai trendi.
Kainalokarvat on jokaisen täysin oma henkilökohtaisuus.
Olipa niitä tai ei, ei kuulu muille.
Olen mies ja ajan kainalokarvat viikottain. Ihmettelen mitä vaikeaa siinä muka on? Kainalokarvat on ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja ajan kainalokarvat viikottain. Ihmettelen mitä vaikeaa siinä muka on? Kainalokarvat on ällöttäviä.
Kainalokarvat ajeleva mies on ällöttövä. Ajelet varmaan rintakarvatkin?
Kainalokarvoitus on kyllä hot ja mimmi joka ei ajele, on varmasti rohkea sekä itsevarma. Nauttii kehostaan sellaisenaan
Olen jo mummo iässä ja minulla ei ole ikinä kasvanut kainolokarvat eikä säärikarvat.
On ollut helppoa sen suhteen varsinkin kesällä.
En ole nähnyt kainalokarvoilla, silmillä katselen.
Ne kasvavat nopeasti. Eivät kaikki halua raastaa koko ajan kainalon ihoa.
Huomasin ettei kainalot jotenkin hikoile niin paljon kun ei ajele karvoja. Ehkä joku pieni "ilmatyyny" tulee vaatteen ja kainalon väliin? Eikä itsellä ainakaan ole sellaisia puskia ettei saisi silti dödöä iholle.
Et ole AP nähnyt edes naista.
Olen monestikin nähnyt naisella kainalokarvat, ei haittaa minua. Harvalla Suomessa ne mitkään ryijyt on muutenkaan. Itsekin jätän omani ajamatta jos ei ole tilannetta missä kainalojani esittelen, mutta muiden karvat ei tosiaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat naisella on hot!
No ei oo. 🤢 Ite ainakin ajat ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Njää. Gillette sen aikoinaan keksi että naistenkin karvat ovat "ällöttäviä".
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvoitus on kyllä hot ja mimmi joka ei ajele, on varmasti rohkea sekä itsevarma. Nauttii kehostaan sellaisenaan
Suurin osa naisista kyllä ajalee kainalokarvat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat ajeleva mies on ällöttövä. Ajelet varmaan rintakarvatkin?
Tän kainalokarva-ajelijan kohderyhmä on toiset miehet.
Mulla on ollut kainalokarvat jo 22 vuotta. Ajan ne pois, kun ne ylittävät tietyn pituuden ja sitten annan kasvaa. Minusta ne ovat kivat, siksi annoinkin niiden kasvaa. Aloin teininä ajella niitä pois ennen kuin ne oikeastaan kunnolla kasvoivat, enkä edes tiennyt, millaista olisi, jos kainaloissa kasvaisi karvaa. Siksi päätin aikoinaan kokeilla.
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/?hl=fi tatuton, lävistyksetön ja pläskitön luomukeho näyttää hyvältä, t äijäpoika 42
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla elämänhallinta pielessä jos ei saa kainalokarvoja sheivattua. Aikaa menee minuutti.
En ole sheivannut yhtään karvaa 20 vuoteen ja hyvin menee.
Nuorenakaan en sheivannut kuin kesällä, silloin kun pukeuduin mekkoon.
LÖÖPPEJÄ???