Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12934)
Sain täällä tänään yhdellä viestillä 11 yläpeukkua 😍😜 (ilman tunnistetta) hitsi kun sais samat alapeukkuina jotenkin, ennätys on 14 alap
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä kaivatussasi sai sinut kiinnostumaan?
Pilke silmäkulmassa ja jotenkin tutun oloinen heti. Viisas ja älykäs ja toiset huomioonottava mies. Koko paketti. 😘
Tapasin myös estäjän, mut annan anteeksi. Aina on riski et on pershärö, ja kärsii elämänsä mt-haasteistaan mut toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastuttaa itseensä, on velvollinen tarjoamaan rakkauttaan.
Äl viitsi. Miten voi rakastuttaa itseensä? Ehkä lupailemalla kuita taivaalta, mutta harva nyt on niin röyhkeä.
Ei kukaan ole velvollinen tarjoamaan rakkauttaan, paitsi se, joka on vannonut vapaaehtoisesti valan, jossa lupaa itse rakastaa toista myötä- ja vastamäessä. Voihan sen jättää vannomattakin.
Oli kiusoittelevan leikillinen viesti.
Parempi, ettei nähdä, että saisin unohtaa. Tykkään silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Haju. Aattelin et siinä on haastetta ja projektia tarpeeks mulle.
Kyllä. Se kakkosen tuoksu....
Nyt haasteet on voitettu ja projekti on saatu päätökseen. Kaivattuni antaa nykyään kakkosta mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Parempi, ettei nähdä, että saisin unohtaa. Tykkään silti.
Samaa mieltä. Ja samalla toivon sinulle kaikkea hyvää jatkoihin, mitä ikinä se pitääkään sisällä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastuttaa itseensä, on velvollinen tarjoamaan rakkauttaan.
Merkitään muistiin ja lisätään ensi tilassa perustuslakiin
Yritin itse asiassa katsoa, mihin lakipykälään vetoaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä sanojasi miettiessä on vaikea kunnioittaa sinua.
Hän ei ole kunnioittanut minua missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Haju. Aattelin et siinä on haastetta ja projektia tarpeeks mulle.
Kyllä. Se kakkosen tuoksu....
Nyt haasteet on voitettu ja projekti on saatu päätökseen. Kaivattuni antaa nykyään kakkosta mielellään.
Moukka! 🤬😤
🌲
🗑🚮
Samaa mieltä. Ja samalla toivon sinulle kaikkea hyvää jatkoihin, mitä ikinä se pitääkään sisällä. <3
Kenelle toivotit näin? Kiitos samoin, sivusta.
Mulla on ihana kaivattu. Pakitkaan ei tuntuneet niin pahalta kuin jonkun toisen kanssa, koska hän on ystävällinen ja tosi mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin Antille fudut 3viikkoa sitten 😍😜 Vielä se jaksoi persettä vongata jokatoinen päivä, tänään vastasin etten pelleile sun kanssa enää, laittoi mut estolle 😁 Antille terveisiä🖕miehet
Tyhmä Antti. Mitään en inhoo enempää kuin ihmistä, joka on raukka eli estää kun asiat ei mene oman maun mukaan. sivu
Jep, antti on erityisen haastava tapaus sillä saralla 😍😜 kontrollifriikki, kauan sitä kattelinkin, mun olis pitänyt ajatella, puhua, ja olla kuten hää halus, taisin väistää luodin vihdoin, hyvä niin
Koiran omistajalle 💕 (Miehelle)
Missäs oot pikkuotuksen omistaja?
Miehen omistamalle koiralle terveisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mikä kaipausvaihe sinulla on menossa tällä hetkellä?
1. Laantuva
2. Kevyempi
3. Yltyvä
kohteeseen 1. laantuva/kevyempi
kohteeseen 2. yltyvä
Keitä kaipaat? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihana.<3
Kiitos samoin <3
Tyhmä Antti. Mitään en inhoo enempää kuin ihmistä, joka on raukka eli estää kun asiat ei mene oman maun mukaan. sivu