Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12934)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastuttaa itseensä, on velvollinen tarjoamaan rakkauttaan.
Eli en voi astua kotiovesta ulos? Jos joku tulkitsee mun toiminnan rakastuttamisena? Eihän tää maailma silloin pyöri 😅 Kyllä kadulla ja ihmisten ilmoilla voi katsoa ihastellen ihmisten elämää. Ei se tarkoita, että on velkaa. Eihän sitä kerkeäsi muuta tekemään kuin maksamaan korkoja 😅
Onko sulla noin paha tilanne? Laita nyt edes säkki päähäsi, kun menet ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta paholainen ei tuomitse.
Eli paholaista ei ole olemassa? Vai oletko kohdannut ihmistä joka ei ole koskaan vihainen eli tuomitseva ja rajansa ilmaiseva. Täysin mahdoton ajatus.
Yritätkö sinä väittää juuri että oikeutetut tunteet tarkoittavat paholaista? Ei hyvää päivää.
Kiitos muistutuksesta, että minkä vuoksi mun ei kannata kirjoittaa eikä puhua, koska änkytystä ja muminaa ja muuta epäselvyyttä siitä seuraa ilmaisijansa toimesta. En vain osaa kommunikoida.
Osaatteko laittaa sivusta? Ap
Vierailija kirjoitti:
En arvosta miestä, joka ei osaa elää yksin ilman kumppania.
En minäkään. Enkä vastaavaa naistakaan.
Haluasin olla tulilla sun kans.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastuttaa itseensä, on velvollinen tarjoamaan rakkauttaan.
Kaiken antaisin.
Haluaisin jutella, jutella ja jutella. Oppia tuntemaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on edes nykyinen mahdollisuus. Toivottavasti uskallat itsekin kertoa sielunelämästäsi. Haluaisin kuulla.
En varmasti puhu itsestäni kenellekään yhtään mitään. En myöskään kerro asioitani, on vapauttavaa kun kukaan ei tiedä minusta yhtään mitään.
Olet siis toisille vain kuori?
No en todellakaan. Ei minun tarvitse itsestäni tai asioistani puhua ollakseni avoimesti oma itseni.
Jos ei anna itsestään mitään vuorovaikutukseen, silloin on pelkkä kuori. Mielipidekin on osa ihmistä.
Sanoin etten puhu itsestäni tai asioistani. Muuten kyllä juttelen, juttelenhan minä täälläkin eri aiheista kanssanne.
Vierailija kirjoitti:
Yritä vaan uudestaan, tilanteeni on lähiaikoina muuttumassa kun avioero astuu voimaan.
Toivottavasti ei kevyin perustein tai toisen ihmisen vuoksi. Siinä voi pettyä pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä valmis laittamaan luottamuksesi peliin, jotta salasuhde ei paljastuisi?
En lähde salasuhteeseen.
Minä voin lähteä jos saan rakkautta, aikaa, seksiä ja huomiota.
sivusta
Polttavaa kaipuuta sanotaan laulussa, kesän muistot
Missähän lapsena keräämäni postimerkkikokoelmani on, jos kysyisin ihastustani sitä katsomaan... Jos ymmärtää väärin eli oikein niin pitää siihenkin varautua 😏
Vai onko parempia vinkkejä miten autistinainen saisi iskettyä miehen, joka on todennäköisesti autisti?
Helpompaa olisi jos edes nähtäisiin säännöllisesti, yhden vilauksen näin, mmh, pari viikkoa sitten, sitä ennen oli varmaan kuukausi väliä 😞
Vierailija kirjoitti:
Sanoisit sitten jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on edes nykyinen mahdollisuus. Toivottavasti uskallat itsekin kertoa sielunelämästäsi. Haluaisin kuulla.
En varmasti puhu itsestäni kenellekään yhtään mitään. En myöskään kerro asioitani, on vapauttavaa kun kukaan ei tiedä minusta yhtään mitään.
Olet siis toisille vain kuori?
No en todellakaan. Ei minun tarvitse itsestäni tai asioistani puhua ollakseni avoimesti oma itseni.
Jos ei anna itsestään mitään vuorovaikutukseen, silloin on pelkkä kuori. Mielipidekin on osa ihmistä.
Sanoin etten puhu itsestäni tai asioistani. Muuten kyllä juttelen, juttelenhan minä täälläkin eri aiheista kanssanne.
Kukin tyylillään. Tuolla tavalla ei ainakaan läheisiä ihmissuhteita synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisit sitten jotain.
Mitä haluat kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On viheläistä ihastua sellaiseen, jonka kanssa ei voi tulla mitään enempää.
Sehän se. Siinä sitä sitten katellaan ja kierrellään. Sivusta.
Silloin jos katsellaan ja kierrellään niin molempia oletettavasti kiinnostaa? Eikös siitä voisi kehkeytyä jotain...
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten helpottaa, kun näkee toisen edes vilaukselta.
Miltä se tuntu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisit sitten jotain.
Mitä haluat kuulla?
Mistä haluat alkaa jutustelun? Soita/viesti/tapaa
Emilia. Piste. Mennäänkö naimisiin vai unohdetaanko iäksi?
Kiitos muistutuksesta, että minkä vuoksi mun ei kannata kirjoittaa eikä puhua, koska änkytystä ja muminaa ja muuta epäselvyyttä siitä seuraa ilmaisijansa toimesta. En vain osaa kommunikoida.