Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11519)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisen voi heittää pois?
Se kuuluu miehen dramaattiseen ilmaisuun kun toinen ei pelannutkaan hänen keksimillään säännöillä.
Eipäs. Hän tavallaan fuskasi heittämällä niin yllättäen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tällainen kaipausketju vain ei toimi ja jokaisen olisi hyvä siirtyä irl.
Tänne tullaan sieltä irl:stä kun ei homma etene.
En mä ainakaan lue täällä siksi. Pitkän poisolon jälkeen jutut vaikuttavat oudoilta. Kun voisi suorastikin yhteydessä olla ja lähentyä. Yrittää ainakin. Hyvä, jos jollekin lohtua ketju tuo. Toivottavasti ei kenellekään pahaa mieltä tai surua.
Ihmisen kanssa voi lähentyä, ottaa yhteyttä ja keskustella tunteistakin. 😉
Täällä kaikki kaunis menee hukkaan ja trollien trollattavaksi.
Ole sitten yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu miehen dramaattiseen ilmaisuun kun toinen ei pelannutkaan hänen keksimillään säännöillä.
Mikä siihen oli syynä? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin upea kuvaus tämä.
Onkohan sulla oikeesti käsi kipee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin upea kuvaus tämä.
Niinpä. Siksi kun se on totuus. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei nyt taideta ostaa tätä. Joku tarinassa mättää. tavallaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin valmistautunut siihen, että yrittäisin pikku hiljaa lähestyä enemmän ja enemmän. Ja sitten sinä katosit. Nyt on vain ikävä enkä tiedä missä olet.
Ikävä juttu. Mutta kun sulla on se vaimo, muistatko hänet.... Voisko se jotenkin vaikuttaa?
Vapaa olen kuin taivaan lintu. Vaimo vasta haussa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sua pois heittänyt höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko?
Ei, kyllä tää on itsekästä himoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko?
Ei, kyllä tää on itsekästä himoa.
Oletko sanonut rakastavasi?
*minä lukemassa näitä tyytyväisenä masu täynnä spagettia ja suklaahippukeksiä nakertaen
Kokeilepa semmosta että olet kertovinasi jollekin objektiivisesti kaiken, mitä teidän välillä on tapahtunut. Siinä kertoessasi saattaa alkaa naurattaa, kun huomaat, miltä se kuulostaakaan ulkopuolisesta. "Sitten hän katsoi minua". Okei, mitä sitten tapahtui? "Hän katsoi seuraavanakin päivänä" Ja mitä sitten tapahtui? "No ei mitään. Ei enää edes katsonut." Aivan.
😆😭🤭
Ei kiinnosta pois heittäjät. Kertoo vain puutteellisista kyvyistään selvitä. Yhden tällaisen juuri ja juuri muistan, ja vaikka tuore tapaus onkin, jo melkein täysin unohtanut.
Normaali, en tiedä miten se diagnosoidaan ja luokitellaan kun kukaan ei sitä tunnista.