Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmasti osittain hullu, koska haluan hellän ja huomaavaisen, tosi lämpimän ihmisen tulevan ihan lähelle, sisälle. Ja rikkovan mut jotta tunnen.
No niin olet. Ei hellä ja lämmin ihminen halua rikkoa ketään
Elämä on monimutkaisempaa.
Ehkä sen verran huijaat, että tosiasiassa haluat jonkun jolle alistua ja hänen laskevan siemenet sun sisään, jotta tuntisit jotain.
Tämä on täysin normaalia toimintaa heikkoitsetuntoiselle naiselle, joka oikeasti olisi terapian tarpeessa. Tarvitset dopamiinia, jotta kokisit olevasi elossa.
Mitä mä teen täällä... Näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmasti osittain hullu, koska haluan hellän ja huomaavaisen, tosi lämpimän ihmisen tulevan ihan lähelle, sisälle. Ja rikkovan mut jotta tunnen.
🖤 Kaunista.
Minun taktiikkani on jatkossa ottaa mahdollisimman paljon katsekontaktia jutellessa ja hymyillä. Ehkä kaivattuni tajuaa että pidän hänestä.
Miksi haluat tulla rikotuksi? Siksikö, että rikot itse toisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sen verran huijaat, että tosiasiassa haluat jonkun jolle alistua ja hänen laskevan siemenet sun sisään, jotta tuntisit jotain.
Tämä on täysin normaalia toimintaa heikkoitsetuntoiselle naiselle, joka oikeasti olisi terapian tarpeessa. Tarvitset dopamiinia, jotta kokisit olevasi elossa.
Vttu sä oot pimee analyyseinesi, mutta sehän jo tiedettiinkin.
Musta toi oli jotenkin kaunista, joskus pitää rikkoa, jotta voi tulla ehjäksi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten ajattelit edistää asioita irl kaivattusi suhteen?
Toivoa sopivaa tilannetta, jotta voisi hakea katsekontaktia ja mikäli tilanne sallii, tervehdin. Jos oikein villiksi heittäydyn, saatan jopa vaihtaa pari sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu sä oot pimee analyyseinesi, mutta sehän jo tiedettiinkin.
Musta toi oli jotenkin kaunista, joskus pitää rikkoa, jotta voi tulla ehjäksi. Sivusta
Kiitos, sä ymmärsit, toisin kuin tuo ällötys
<3
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kova suojahaarniska, joka pitää rikkoa, että voit tuntea. Tehtävä ei ole ihan helppo, koska vaikka vastassa on vahva suojaus, keinojen täytyy olla hellävaraiset.
Vierailija kirjoitti:
Need tradwife
Eikös sulla ole jo sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Need tradwife
Eikös sulla ole jo sellainen?
Eioo
Itse kaipaan rakastettua elämäntoveriksi, lempeäksi lemmityksi, parhaaksi pariksi, ylimmäksi ystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse kaipaan rakastettua elämäntoveriksi, lempeäksi lemmityksi, parhaaksi pariksi, ylimmäksi ystäväksi.
Niin mäki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaiterveiset Sulolle ja Lahjalle, ihan Kaukona.
Lempiltä?
Oliko tää joku ansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaiterveiset Sulolle ja Lahjalle, ihan Kaukona.
Lempiltä?
Oliko tää joku ansa?
Joku sivusta arvailee. T. Lempi sivusta
Oletko tänään tulossa mökiltä kotiin? :)
Haluat ilmeisesti toistaa lapsuudesta tuttua kaavaa.