Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2223)
Lämmin halaus ja suukko ihanalle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Haluan koko paketin.
"Pakettinne on jo matkalla takaisin lähettäjälle eikä sitä voida enää toimittaa. Tuote ei ole enää saatavilla. Voitte halutessanne tehdä kokonaan uuden tilauksen korvaavasta tuotteesta." Ystävällisin terveisin Posti
Jos tämä ois mulle, niin ei ole käynyt suurta vahinkoa. En nimittäin usko, että koko asianomaista pakettia on koskaan laitettu matkaan, koska seurantatunnusta ei toimitettu. Edes Posti ei pidä pakettejakaan matkassa vuosikausia. Todennäköisesti kyse on henkilöstä, joka katoaa, kun olisi vastineen toimittamisen aika.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpö pimppi.
Sulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpö pimppi.
Oletko nähnyt?
Jos jätät toisen yksin kun hän tarvitsee olkapäätä, joku muu saattaa olkapäänsä tarjota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltaispa voitu lähteä yhtä aikaa ja vaikka käsi kädessä. Koolle.
ei multa ääliö kaipaus Xb
Voi ollaeoki. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverille sellaisia terveisiä, että vaikka kuinka tuijottelet mun rintoja, niin meillä ei ikinä tule olemaan mitään fwb-kuviota😅 pelkkää kaveruutta on tarjolla.
Saispa edes sen kaveruuden. Harvassa on kaltaisesi ihmiset. -Sivusta
Kenestä toivot kaveria?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpö pimppi.
Haluatko siitä kùvan?
Harmi etten voi omia, kun ei ole rintoja joita tuijotella.
Vierailija kirjoitti:
Jos jätät toisen yksin kun hän tarvitsee olkapäätä, joku muu saattaa olkapäänsä tarjota
En jätä koskaan, mutta jos kyse on tunteisiin vetoamisesta, en pidä manipuloinnista.
Vierailija kirjoitti:
Siittä sitten muiden olkapäitä vasten vaan jos lanka on ainoa tarpeen ilmaisu alusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jätä koskaan, mutta jos kyse on tunteisiin vetoamisesta, en pidä manipuloinnista.
Erikoista nähdä tässä manipulointia.
Vierailija kirjoitti:
En jäänyt toivomaan mitään, vaikka joistain viesteistä täällä voisi luulla. Päästin irti. Toivon sinulle hyvää.
Onhan siitä jo kulunut kauan aikaa. Hyvää jatkoa sinullekin. Sivusta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jäänyt toivomaan mitään, vaikka joistain viesteistä täällä voisi luulla. Päästin irti. Toivon sinulle hyvää.
Onhan siitä jo kulunut kauan aikaa. Hyvää jatkoa sinullekin. Sivusta varmaan.
Joo onhan tää noloa. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverille sellaisia terveisiä, että vaikka kuinka tuijottelet mun rintoja, niin meillä ei ikinä tule olemaan mitään fwb-kuviota😅 pelkkää kaveruutta on tarjolla.
Saispa edes sen kaveruuden. Harvassa on kaltaisesi ihmiset. -Sivusta
Kenestä toivot kaveria?
Entisestä työkaveristani.
Vierailija kirjoitti:
Olen käytettävissä, mutta hänellä on pitkäaikainen olkapää. Mulla taas ei.
Tähän siis